16 december, 2008

Italjani in pašta

"Brez pašte mi živeti ni!" bi lahko tudi bil naslov. A se ne mislim toliko norčevati, čeprav bi se lahko. Danes so mi delilci brezplačnih časopisov (kot vsak dan) porinili v roke enega izmed takih, ki jih v Rimu tiskajo za mimoidoče. Podobno kot v Ljubljani Žurnal 24, saj veste ... in glej ga zlomka, tudi ta se kliče 24...24 minut je naslov časopisa :) Zanimivo, morda izvirno? Ocenite sami. Zakaj vam to pravim. Na prvi strani novica z naslovom - Inflacija dol, pašta in kruh gor. Ja dragi moji, njim je pašta pomembna kot kruh, če ne celo še bolj. Če imamo Slovenci kruh in mleko, imajo oni pašto in kruh. Če sem že tu, naj dodam, da je cena pašte v mesecu novembru narasla za 30 %, glede na oktober. Ne vem kako tega ne opazijo pri mojem kolegu, kjer sem še vedno jedel pašto, ko sem prišel na obisk. Pa saj je ok, vsaj niso škrti. Pašta je nenazadnje dobra, sploh če je ne ješ vsak dan. No kolega in ostali Italijani pa vseeno ne bodo obubožali, saj se je npr. cena bencina in nafte znižala za 10,4% oz. 8,6 %.

Jaz lahko rečem, da ne občutim ničesar. Pašte si skoraj nikoli ne delam, saj jo jem dostikrat v menzi, tankam pa prav tako ne.
Kako nezanimivi časopisi.... !

Lp, Gomi

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Zamisli si....
- Raznovrstne školjke alla Busara
- Štiri surove škampove repke in štiri hladne ostrige na maslu toplo popečenega kruha. (vino Pucer z Vrha - Malvazija - belo)
-Tri Capesante, rahlo gratinirane s solzico limete.
-Brancinov carpaccio s poprom v zrnju, kaperami v slanici in gozdnimi jagodami.
- Tris Gamberettov, Canastrel in Granciporja. (vino Zaro - Folo Bianco)
En sorbetto za potolažit želodček... Pavzica...:-)
- File Orade v soli, Rombo ali Škarpena v peči z mladim krompirjem v kosih, grškimi olivami (glede na to, kaj je sveže ulovljeno). (vino Kristančič - Veliko belo)

In na koncu (če se kaj poznamo) "il dolce della casa" (vino Rojac - Slatki Muškat)

Bi šlo skozi, a??? Altro che ...pašta...ops...testenine!

Anonimni pravi ...

v afriki umirajo lačni otroci.

Gomi pravi ...

Vsekakor dober menu, razen uvoženim olivam ne zaupam.

Žal dandanes povsod umirajo lačni otroci.