21 marec, 2009

Ali ste vedeli,...#5

Ali ste vedeli,...

da je danes prvo letošnje enakonočje?

da bo Josef Fritzl v zaporu pletel košare?

da imam v roku 15 dni napovedan obisk v Rimu?

da je to blog številka 253?

da je na faksu precej novega? Biokemijo sem naredil, Farmacevtsko kemijo 3 pa bom namesto v Italiji delal v Sloveniji.

da je v Rimu bilo sonce od 10.-19. marca, kar je najdaljše sončno obdobje odkar sem tukaj?

da če imaš veze lahko dobiš zobozdravstvene storitve tudi za ¼ osnovne cene?

da sem danes prišel v trgovino z 28 euri, in ven odšel z dvema?

da sem včeraj hotel it ven, a sem bil preutrujen?

da se Urša Čepin ne vozi več s svojim ferrarijem?

da je boljše imeti brata kot sestro?

da je Nastro Azzurro v akciji v Sma?

da snemam novo epizodo z našim Bogdanom v glavni vlogi?


Lp, Gomi

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Zakaj FK v Lj. in ne v Rimu...glih, ko ti je zalaufalo?