20 marec, 2009

Zakaj je boljše imeti brata kot sestro?

Kdor me pozna ve, da nisem maskilist, ve pa tudi, da sem vesel ker sem moški. Kot skoraj vsak moški (trans in čudaki izvzeti). Imam starejšega brata in s svojo vlogo v družini sem precej zadovoljen. Dejstvo, da je starejši, je pozitivno saj me bo znal usmeriti tam, kjer je bilo njemu všeč. Izkušnje. Ni nujno, da (vedno) drži, toda...Zakaj je dobro imeti starejšega brata?

Morda se bo komu glede na napisano zazdelo, da v svojem bratu vidim sebe. Ne namigujem k temu, saj to ni res. Moj brat ni jaz in tudi ni moj edini vzornik.
Tvoj brat je skorajda ti, nastal je praktično iz istih celic, kar posledično pomeni, da si mu skoraj enak. Če imaš sestro se automatično razlikuješ v polovici (kromosoma xx namesto xy) in vprašanje je, koliko ti je potem podobna. Sledi vprašanje, koliko te bo taka sestra razumela, ko ji boš govoril o svojih sladkih ali pa grenkih problemih. Ne bo ti znala povedat, kako jih rešiti, saj sama sploh ni vedela, da lahko obstajajo. Obstaja veliko večja možnost, da boš šel po bratovi poti kot po sestrini. To se vidi sledečega: »S tem se ukvarjam...Tako ja, kot moj brat...« se sliši na nek način, ko pa rečeš: »Delam to pa to...Tako ja, kot moja sestra....« je pa čisto nekaj drugega. Zanimivo, kaj?
Brat se rad druži s teboj, ker mu predstavljaš neizpodbitno oporo v družbi. Največkrat imata iste interese, velikokrat iste in kar je pomebneje – skupne cilje. Ne držiš vedno z njim, saj je tvoja želja včasih nepremostljiva, toda če se ne gre zgolj zate, mu z veseljem pomagaš. Njemu in tistim, ki pomagajo njemu. Sestro bi zagotovo imel neizmerno rad, toda ko bi moral izbirati med fuzbalom s prijatelji in njenimi vsakdanjimi opravki bi seveda izbral prvo. Seveda bi trikrat razmislil in če bi me obe strani prosili, bi se odločil za sestro. Kri ni voda. Zakaj tako ne vem, vem pa zagotovo. Gre verjetno spet za interese. Brat drži s tabo, saj ve, da boš tako naslednjič ti držal z njim. In to je v veliki meri verjetno tudi za sestro. Glede na to, da živita precej časa skupaj, se je nekaterim stvarem potrebno odpovedati, da je življenje lažje.

Ko sem bil majhen se je brat igral z avtki. Sam sem pristopil (ali prikobacal, se ne spomnim več), saj mi je bilo zanimivo. Takrat sem ga hotel tudi oponašati, kako jih z roko vozi po parketu. Potem sva jih vozila oba. Imela sva take avtke, ki so menjavali barvo če si jih dal pod mrzlo ali toplo vodo (iz roza v modro in še kaj vmes)..skratka res nekaj posebnega. Zanima me, če se to danes sploh še dobi, ker bi tudi jaz zdaj malo fural tu po Rimu...  Brat hvala Bogu ni imel barbike, imela pa jo je soseda, pri kateri sem pa bil prvič doma pri svojih dvanajstih letih za njen rojstni dan. Še dobro da sem imel torej brata. Z bratom sem lahko počel praktično vse, razen tistega kar mi starši niso dovolili, ker sem še premlad. Večkrat sem ga jemal kot primer, češ on lahko, jaz pa ne. Med nama je bilo tako veliko manj razlik. Kolikor se spomnim so se slednje v grobem definitivno končale v 4.letniku gimnazije.
Brat gre z veseljem s tabo ven saj se dobro vklopi v tvojo družbo in z veseljem popije pijačo s tabo. Hitro se pošali na račun tvojega kolega, saj ve, da če ga bo uni zabil nazaj ga boš ti dodatno zabil. Predstavi ti nove kolege, s katerimi lahko greš igrat fuzbal. Ti ti predstavijo svoje in veriga gre dalje. Sestre te ne bodo predstavljale drugim puncam, zaradi istega razloga kot fantje ne predstavljamo sester drugim fantom. Veriga se zelo hitro prekine, zato je tu smešno reči prijateljici: »Zrihtaj mi punco«, ker ti je ne bo. Lahko pa to rečeš bratu. Brat ti jo bo, spet zaradi tega, ker jo boš tako mogoče ti naslednjič njemu. To sicer pri meni in bratu ne velja, ker mi on vse spelje, ampak važno da sem vedno v dobri družbi :) Sicer pa je vsaka kompeticija z bratom zgolj zdrave narave, vsak je rad boljši, pa čeprav od bližnjega. Z bratom se lažje primerjaš kot s punco. Če je ona bolj seksi ji to še vedno ne bo pomagalo v teku na sto metrov.

Brat ti zna svetovati in točno vidiš, kdaj te hoče zafrknit. To seveda vidiš, ker bi ti njemu rekel iste stvari, ko bi ga hotel zafrkniti, pa ne kot "svinja", ampak »za smeh«. Ženske so šibke in jim ne moreš nič. Kar rečejo drži kot pribito, saj sicer jokajo, kar spet ni v redu. Odnos med obema mora biti lep, poln spoštovanja in ljubezni. Ne teži ti za brezvezne stvari, nima menstruacije in všeč so mu iste osebe kot tebi. O bratu ni treba dosti razmišljat – enostavno ga pogledaš in ti je vse jasno.

Še enkrat naj poudarim, marsikatera brat in sestra se razumeta bolje kot dva istospolna »otroka« in je lahko njun odnos izjemen. A zdi se mi težje. Kot sem že rekel, vse izhaja iz spolnih kromosomov, met ob sebi nekoga, ki ti je precej podoben (pa čeprav sta oba nikakva) je pa nekaj najlepšega. Zato sem zadovoljen, da imam brata.

In še zaradi marsičesa drugega. Morda sledi nadaljevanje.

Lp

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

ful dobr tole :)se strinjam z velik od napisanega... res je kul met brata! samo ne vem a je res tok slabo met sestro:P
ne vem zakaj ne bi punca razumela bratovih problemov, zakaj ne bi bratu predstavla kolegic in brat njej ne kolegov:D poleg tega je prov kul it z bratom in njegovimi kolegi na fuzbal al pa košarko... ;)

Gomi pravi ...

zakaj sem opisal v blogu... ker niso problemi s katerimi se ženska sreča..

brat ne predstavlja kolegov, ker se boji da bi sestra šla v roke kakšnemu od njih, ki je za pit pivo še dober, za kej več pa niti ne verjetno :)poznam kolega, ki je lovil drugega kolega po hipi, ker je ta prišel na obisk k njegovi sestri.
Enostavno ne dovoliš da gre v neprave roke.

sicer pa te vabim da začneš pisat blog ne ;)

Anonimni pravi ...

zanimivo:)

za pisat blog pa... pomoje ne:)
sm zmer rajš brala kot pisala:P

Anonimni pravi ...

ja, to je res enostavno za razumet, ce poznas brata.

kat pravi ...

bogi moj brat, k ma starejšo sestro. ma, ampak dobr kuham pa pečem še boljše torte---to pa tut ne zna vsak brat:)