10 marec, 2009

Profesor'ce vedo, kako jemo Slovenci v Italiji

Alo ljudi.
Ste dobri?
Jaz sem precej dober...za videt. ;)
Drugače pa se tudi precej dobro počutim, razen tega, da me daje poln nos. Izpeljava številka 1: očitno sem se nekje prenaglil v svoji interpretaciji pomladi in jo premaknil na prvo tretjino marca. Že v mali šoli smo se učili, da se zima konča 21.marca, in ne vem zakaj vem spet eno več kot knjiga. Datum ima verjetno svoj razlog, sploh ker je tako zakompliciran. Dosti bolj enostavno bi bilo, če bi se pomlad začela kar s prvim marcem. Tako se verjetno tudi ne bi prehladil in bi zdaj dihal brez težav. Torej je za moj prehlad v fazi prvih simptomov kriv datum in ne jaz sam. Noro!

Kaj je novega? Dolgo se že nisem javil. Imam par novic, naprimer to, da sem naredil prvi italjanski izpit. Sicer so mi ga na pol šenkali, ampak sem vseeno ponosen nase. Kot bi rekla moja teta, "pač mam srečo", kaj naj zdej?

V zadnjih dveh urah higiene sem doživel dve rahlo neprijetni situaciji. Gre za to, da smo na predavanjih tega predmeta pretežno erasmusi, ob nas pa seveda tudi nekaj brhkih domačink, ki več al manj ne vedo dobro za kaj se gre. Ampak ok...profesorci je seveda ob desetih, kolikor nas je ponavadi v predavalnici težko najti nekoga, ki ga v zadnjih urah niso česa vprašale. Žal je moj jezik od vseh eramusov daleč najbolj tekoč, zato sem tudi sam precejkrat na prepihu. Tako moram odgavarjati na vprašanja, za odgovor katerih se, verjamete al ne, sploh ne čutim pristojen, pripravljen, dovolj pogumen ipd..
Dogodek 1: Tako sem moral v petek naprimer z nasmeškom pospremiti vprašanje, ko me je vprašala, kaj bi kot lekarniški farmacevt svetoval 21-letnemu prijatelju, ki gre na potovanje v Afriko (kaj naj vzame s seboj...) (Marin...!! :) ). Po sekundi razmišljanja sem si prišel na jasno, da gre za kondom, a se pač nisem čutil odgovoriti. Šment, ona pa pravi, da "ne bi smeli imet predsodkov o teh stvareh, sploh ker študiramo kar pač študiramo"....in pa "je ok ker se smejim, saj s tem vsaj pokažem da razumem za kaj se gre".
Dogodek 2: Včeraj smo, kot vsako uro govorili o faktorjih reskiranja za doloćeno bolezen, med katerimi je tudi kajenje... In nas je vprašala: "Kdo od vas kadi?!" Pri tem je tudi sama dvignila roko in samo čakal sem, da bo pogledala na kratko ostriženega Slovenca, ki zgleda sigurno najbolj poreden v predavalnici. Nisem dvignil roke. Kakšno presenečenje, ane ane?:P In nič potem ko so vse Italjanke dvignile roko, medtem ko smo eramusi bolj zdravi ljudje, se je obrnila k meni rekoč:

"Rok, ti naprimer, koliko obrokov sadja ali zelenjave poješ na dan?!" (evo Maja, tu prideš ti na vrsto da me boš skritizirala kdaj).
R: Pa tu nekje, enga, enga in pol....
P: Enga?????
R: Ma ja kaj jz vem....(samo sem čakal kdaj mi bo rekla da bi moral pojest 4-5 takih porcij.
P: Pa veš da bi moral pojest 4-5 porcij?
R: Sem gledal ja spisek zdrave prehrane in sem ugotovil, da ne pridem skozi niti če jem cel dan. Definirajte mi kaj pomeni 4-5 obrokov sadja. Je to 5 banan?
P: prvo kot prvo, ne moremo reči 5 banan, ker moramo jest raznovrstno. Recimo en obrok je 100 gramov solate.
R: No dobro, potem pojem 2-3.
P: In se ne bojiš, da boš zbolel za kronično degenerativnimi boleznimi? (o tem smo govorili....)
R: Ne, jaz mislim, da jem dobro in se ne bojim.
P: ........................ No vidite npr. Rok misli da je dobro, kar pa seveda ni res, je vse prej kot dobro.....
Z novim nasmeškom sem ostal tiho. Nisem ji npr. razjasnil, da je anoreksična in da ima štiri rumene zobe v šestih vrstah, ker bi postal že nesramen. Uglavnem jem slabo, čudim se, da me ni povabla na večerjo, da mi pokaže kako se tej reči streže.

Sicer se strinjam, da ne jem ravno najboljše, sploh zaradi tega ker si ponavadi tudi kuham sam, ampak vseeno se trudim po svojih najboljsih močeh, da jem zdravo in raznovrstno.

No take mamo. Pestro. Po uri higiene sem šel hitro na en brioš in kapučin, da si malo zbistrim živce. Pivce namreč po zadnjih raziskavah vsebuje isto rastlinskih izvlečkov kot kapučin, kar pomeni da je vseeno kar pijemo, z enim al drugim pa zadostimo zgolj 0,03 obroka zelenjave na dan.
Ma vaffanculo va!

Rokec.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Gomi Gomi, pri 21 te je še vedno sram govorit o tistem česar te je sram :)

Anonimni pravi ...

Hehe, fajn je blo prebrat ta tvoj zapis. Pa s tistim o pomladi in zabasanim nosom se sploh strinjam. :)

LP, Katja