17 junij, 2010

Ali sem v zadnjem? ALI quando cavolo arriva?!

Evo mene, spoštovalke in spoštovalci, po slabem tednu se spet javljam.
Tokrat ponovno "ukoćen" v svojem super udobnem stolu v Ljubljani, za katerega sem pred slabimi štirimi leti odštel (kaj govorim, mama je bila financ minister) 45.000 tolarjev. Kar bi danes zneslo okrog 300 eurov. Da, prav ste zračunali, taka so pač razmerja.

Dolgo časa me ni bilo (spet), a to ne pomeni, da mi je bilo dolgčas. Nasprotno, vsak dan znova mi je za take (blog) in onake stvari zmanjkovalo časa. Prvi plan je bil-jasno-študij. Danes smo imeli veliki izpit iz Farmakognozije, bolj gnozije kot farma, pa vendarle. Občutek je dober, skoraj predober in v takih trenutkih se velja bati rezultatov, kajti težko bom poizitvno presenečen. Bi pa skoraj moralo zadostovati za 6 ali več, kar bi po svoje pomenilo opravljene pogoje za 5.letnik. Ki je tudi zadnji na našem faksu, zato konec koncev rezultate optimistično pričakujem. Počitnic še ne bo, že ta mesec me čakajo novi izzivi in vsaka mi čast, če bom našel prave motive za jih preskočit. Nekaj idej se mi je sicer že porajalo, bomo videli, če bo dovolj.

Morda se tudi sprašujete, če mi uspeva brez facebooka. Uspeva mi še kako dobro, včasih res skočim gor pogledat, če me kdo pogreša. Rezultati so bolj nikakvi, ampak ni panike! Važno, da se družimo v živo! :)
Ta vikend bo na polno zaseden. Upam, da bo vredu vreme in da bom se bom lahko spet spoprijateljil z morjem. Sicer sem se letos že dvakrat kopal, ampak za take đombe kot sem jaz, je to odločno premalo. Še posebej zdaj, ko sem naredil izpit za "voditelja čolna" (izpit za barko pravim jaz temu). Imam pač visoke načrte in cilje in ko jih ne dosežem se znam obnašat kot ženska z menstruacijo.

Jutri torej na obalo, danes pa naj bi se šlo ven. Mogoče zadnjič letos. Mogoče zadnjič, brez pogojev za peti letnik. Mogoče...basta che non ci perdiamo (važno, da se ne izgubimo).



LP, Gomi

Ni komentarjev: