10 junij, 2010

Facebook, Waka waka Ciao dej.

Po več dnevih in tednih razmišljanja, sem se odločil, da bom radikalno spremenil način življenja. Poleg načina prehranjevanja, obnašanja v političnih krogih, kazanja ljubezni osebam, ki jih imam rad, bo ena glavnih sprememb moj obisk facebooka, ki se bo iz 5-10x na dan znižal na okoli 1x na dan.

In zakaj sem se tako odločil?

1. Ker nočem izgubit vseh podatkov, slik, stikov....sicer bi se dokončno izbrisal.
2. Na Facebooku vsi pišejo kako hodijo na plažo, kako polagajo izpite in kako jim je nasploh lepo (skoraj ne morem verjet :P)...al pa kako jim je v življenju hudo. In ne enega ne drugega se mi res ne da gledat.
3. Na facebooku sem prijatelj z nekaterimi najstnicami (in ostalimi :) ), ki menjujejo status vsakih 10 minut, in tega se mi res ne da gledat.
4. Prijatelji/ce si imajo veliko za povedat in to se prikazuje tudi na mojem "zidu"... in tega se mi res ne da gledat.
5. Ker je danes IN, če nisi veliko na facebooku. S tem kljubuješ večini in kar je pomembneje...počutiš se bolj zaželjen, ker ti telefon večkrat zvoni.
6. Ker moram sam sebi dokazat, da zmorem brez tega "delam te bolj neumnega" portala.
7. Ker vem vse fore o Chuck Norrisu prej, kot jih drugi napišejo po in pod statusi.
8. Ker je konec debat o Zakonu o malem delu in o Arbitražnem sporazumu, tako da se nimam več čemu smejat.
9. Facebook mi vzame preveč časa, ki bi ga lahko izkoristil za bolj pametne stvari.
10. Ker dejansko imam bolj pametne stvari za delat.

Sledite mi tudi vi. Vaše zmanjšanje obiska je brezplačno, med razloge pa boste lahko navedli tudi...11. Ker Gomija ni praktično nič gor. ;)

LP, Gomi



10.1. Jutri začne svetovno prvenstvo v fuzbalu!

Ni komentarjev: