28 junij, 2010

Chill out

Končno, počitnice so tu!
Danes sem imel zadnji izpit v, kakor mi temu radi pravimo, poletnem izpitnem obdobju in čeprav še nimam potrdila (rezultata), da sem padel, sem v to prepričan. Današnji izpit je bil res težek. Že snov sama po sebi ni ravno gimnazijska, potem pa dobiš v roke izpit, v katerega večino časa zgolj gledaš. In čeprav si že dva dni prej pripravljen oz siguren v to, da ga boš zgolj gledal, si na koncu vseeno zaprepaščen, ko vidiš, kako malo znaš.
In to konec koncev niti ni tako slabo, kot izgleda na prvi pogled, saj nimam nobene in nikakršne, niti minimalne volje po dodatnem učenju za ustni izpit. Težko pričakovane in gledajoč slehernemu v oči si lahko priznamo, da tudi zaslužene počitnice, so tu. Zadnji teden je bil prava muka, tečen sem bil tako iz leve, kot iz desne, danes pa te psihične napore polne stresa plačujem od zgoraj in spodaj. Počutim se neprespanega (verjetno ker tudi sem) in utrujenega, prav tako moram konstantno razmišljat, kateri dan je danes, kar pa ni dovolj, da automatično potem vem, kateri bo jutri. Zanimivo, kajne? A mene to ne preseneča, toliko se že poznam.

O stvareh, ki se dogajajo na naši fakulteti bi veljalo razpravljati kje drugje, morda v Senatu naše fakultete, ki zadnje čase očitno dela v škodo študentom. Kolikor vidim in razumem je luksuza (to je izraz, ki označuje, kako lepo nam je na faksu) je vse manj, način študija pa je vse težji. Glavna stvar so pogoji za vpis v višji letnik, ki jih v določeni meri spreminjajo kar sredi leta, česar po 66.členu ne vem katerega zakona ne bi smeli. Sam se (na mojo srečo sem si pogojni vpis privarčeval za letos) počutim, kot da sem tekel 30 km in v zadnjem trenutku skočil na deblo trdnega drevesa, besnemu in renčečemu Pitbullu pod mano pa je uspelo strgati zgolj spodnji rob hlačnice.. Oz. če se izrazim bolj filmsko ....če ste gledali Indipendence day, ko ameriški predsednik vzleti tik preden letalo objame veliko "razdejanje", ki prihaja za njim in se tako reši najhujšega. Ja, tako se počutim in ne zavidam tistim, ki bodo trepetali za napredovanje v višji letnik. Še manj pa trenutno situacijo privoščim generacijam, ki prihajajo za nami (3.letnik in t.i. bolonjci), za katere pa sploh ne morem razumeti, zakaj so se jih tako lotili. Priznam in moram povedati, da zadev pravzaprav ne poznam in ne razumem najboljše, zato morda ni primerno, da tukaj sploh pišem o teh stvareh. Ne poznam pa jih za to, ker se z njimi nimam časa (in interesa) ukvarat, bi pa bilo zanimivo priti stvari do dna in predvsem preveriti, kakšne so dejansko zakonske pravice in dolžnosti vodstva fakultete. Izven zakona se v Sloveniji itak dogaja marsikaj in zakaj bi bilo na našem faksu kaj drugače. Pa ne trdim, da so zadeve nelegalne, kot bi me lahko morda kdo razumel. Še najmanj pa koga obtožujem, da dela karkoli narobe. Enostavno sem del tiste šibkejše strani in se na pol podzavestno branim, čeprav (zaenkrat) še nisem občutil škode na moj račun. Saj veste, če gre kamion v križišče ima vedno prednost, pa čeprav je prihajal iz stranske ceste. Če pa ti kot voznik avtomobila (recimo, da nismo več motoristi) misliš, da kamion nima prednosti, potem pa izvoli naprej po prednostni cesti. Daleč zagotovo ne boš prišel, vprašanje je tudi če živ. Temu se reče tudi zakon močnejšega. Še enkrat naj poudarim, da mi ni čisto jasno, kakšno je stanje na omenjenem področju in kako bi moralo biti. A če poleg vsem tudi meni - detektivski žilici, ni jasno (:P), potem to že pomeni, da nekaj smrdi.

Toliko za zdaj, več o tem morda kdaj drugič, ko bo tudi več znanega.
Verjamem, da nisem nikogar izpostavil in posledično prizadel ali užalil, čeprav je jasno, da bi si želel kričati. Na faksu pač ni več tako kot včasih in zato niso krivi vsi, ki vsakodnevno (nekateri seveda manj, a ti tako ali tako ne moremo odgovarjati;) ) obiskujejo to ustanovo na Aškerčevi ulici v Ljubljani. Študenti 4.letnika farmacije pa smo rahlo "nadrkani", eni v centru mesta, drugi v hribih, tretji (v tem času srečneži) na morju, vsi pa za knjigami...

Čez dober mesec, se razume.

LP, Gomićić

Classic 90's summer classic:

1 komentar:

Anonimni pravi ...

dobro dobro gomi!

želim ti prijetne počitnice, in tudi da bodo vidne spremembe, ko se jeseni vrneš na faks. čeprav le-teh zagotovo ne bo tam kjer bi si želel.
no, mogoče bom vsaj jaz imel daljšo brado...če to kej šteje :D!

klemen