26 junij, 2010

Ali ste vedeli .... prvič v 2010

Spet se vračam z mojo staro rubriko, kjer vas sprašujem o tem in onem. Glede na to, koliko sem zadnje čase socialen najbrž niste vedeli da:

...se sprašujem, zakaj mi pri vsakem pranju posode, ko je curek iz pipe največji, slednji pade direkt na sredino žlice in pošprica vse okoli...ali veste zakaj se mi to dogaja?

...imam v ponedeljek izpit iz farmacevtske kemije 4, na katerega grem praktično nepripravljen, čeprav se učim po 8 ur na dan?

...da sem naredil izpit za barko, tako da me lahko kličete Captain Gomi?

... da če piješ kavo, še ne pomeni da boš kmalu zelo koncentriran?

... da sem pogojno že v petem letniku?

... da sem po juniju 2007 dobil prvo desetko na faksu?

... da je Slovenija izpadla iz svetovnega nogometnega prvenstva kar me zelo žalosti?

... da je izpadla tudi Italija, kar me neizmerno veseli?

... da kdor ne reskira, ne profitira?

... da ko Chuck Norris ostane brez metkov, uporabi SOS polnjenje?

... da v našem letniku je šlo vse po slabem?

... da mi je včeraj po cca.miljon poskusih uspelo pogledati film o Benjaminu Buttonu

... da je to 401. objava tega bloga?

... da čeprav ni več govora o finančni krizi, so ljudje še vedno brez denarja?

Ciao belli!

Ni komentarjev: