08 september, 2010

5.letnik

In sem ga dočakal. Ne bom rekel težko dočakal, ker pravzaprav ob tej misli nisem ne vem kako dobre volje. Študentska leta so prelepa in vsako, ki gre za menoj pusti eno leto izjemnih spominov (solze se mi utirajo izpod vek.... :( ), iz drugega vidika pa mi vzame eno leto le teh. Vzame mi tisto leto, ki bi lahko prišlo v primeru ponavljanja letnika, tisto, ki ga ima vsak drugi študent. Torej, iz nekega vidika, s tem, ko uspešno delam faks na nek način pljuvam v lastno skledo, na kar me vsake toliko opozarja moj nono. A ga ne upoštevam, zaradi česar mi bo mogoče nekoč še žal, vsaj tako me opozarja takisti nono. Saj mu verjamem, a, kot bi rekel kolega Toni, tak pač sem. :)

4/5 (od oka) faksa je za mano, pred mano pa bolj ali manj, praktično, reci piši, verjeli ali ne - formalnosti. Na poti do naziva mag.farm. me sicer lahko ustavi še marsikatera ovira. Čeprav, če se izrazim po košarkarsko (da bom bolj in) sem proti vsem na nek način favorit. Proti nekaterim sem celo izrazit favorit in le stežka si predstavljam, da čez slabi dve leti ne bi igral z diplomo v finalu.
O pristojnosti, smislu, delu, pravičnosti...raznih komisij na fakulteti za farmacijo ne bom izgubljal besed. Ker pravzaprav niti ne vem, kaj vse bi in česa ne bi povedal. To je moj blog, kar je na blogu je javno, in kar je javno lahko vidijo vsi (tega ne gre pozabiti, čeprav je res, da se včasih spozabim ;) ). Tokrat pa to morda ni najbolj zaželjeno. Dejstvo je, da sem danes sprejel sklep, da se lahko vpišem v 5.letnik in to je najpomembnejše, to je tisto kar šteje in kar bo čez leta važno. Vpis bom jutri preko interneta tudi opravil. Mater - ni mišljeno vulgarno - smo napredni! Nagrada za opravljen septembrski izpit mi je/bo torej dana, sedaj imam namreč en mesec študijskih počitnic, potem pa počasi nad farmakologijo, ki me čaka v mesecu listopadu. In vse ostalo za njo. Čas je tisti, ki od danes naprej igra za mene, obveznosti pa ne bodo tako na tesno, kot do sedaj. Diplomiral pač ne bom v rekordnem času in dokler me bo pri tem podpiral moj nono, pri tem ne vidim nič slabega.

Tak scenarij se obeta, kakšna bo realnost, pa boste videvali sproti.

LP, Gomi


P.S. Še natanko 15 DNI do pričetka absolventskega izleta!

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

se vidimo na absolventu!!!! :P

Anonimni pravi ...

se vidimo na absolventu!!!! :P

Gomi pravi ...

s kom to?:P