13 september, 2010

E-bidon

Ne morem spat. Ne vem zakaj. Mogoče...eh, zastonj razglabljat, če ne vem. To je kot na faksu. Boljše kot ustrelit neumnost je bit tiho. Bodo ostali bolj cenli. Če ne veš, ne veš. Vem pa, da se v četrtek nisem mogel vpisati v višji letnik, kar sem optimistično napovedoval dan prej. To mi ni uspelo niti v petek, niti med vikendom in niti sedaj, ko je resda noč, a že ponedeljek. Vpis preko e-studenta poteka precej komplicirano in le redki smo tisti, ki se ne zmotimo. Je pa tudi res, da smo le redki tisti, ki preberemo navodila za vpis. Zato nam ni uspelo/ne uspe, in če kaj zgrešimo, moramo poklicati v referat, da nam vpis stornirajo in poskusimo lahko ponovno. Tak je bil tudi moj primer in to sem seveda storil, a od takrat naprej je bilo zgolj še hujše. Sistem je rahlo "zaštekaval" in ob odpiranju podstrani mi je konstantno javljalo neke napake, zaradi česar nisem mogel priti do željenih vsebin. To mi javlja še danes. Dopisoval sem si z referatom, a nobenega napredka, odgovor pa vedno isti. Poskusite znova in povejte če je šlo..."PA ČE NE GRE, TRISTO KOSMATIH!"
Vse to se je dogajalo v četrtek in samo upal sem, da bo v petek boljše, kar sem tudi moral sporočit. Na žalost v petek ni bilo nikogar od odgovornih tam, zato seveda nisem nobenemu mogel sporočiti, da...da....da....da ne dela nič in da se nikakor ne morem vpisat! No, jutri bom poizkusil spet in če ne bo šlo, verjetno ne bo šlo nikoli. Tako da bom morda moral v Ljubljano samo zaradi vpisa. Upam na najboljše, a zaenkrat kaže, da mi prvi digitalni vpis (lanski debi sem zamudil, ker sem prišel iz erasmusa) očitno ni in ne bo usojen. Bomo videli.

E-student je res en E-bidon. Pa nisam ti ja heker!

LP, Gomi

P.S. Napaka: 500 Internal Server Error

Servlet (op.a. dejansko piše servlet) error: An exception occurred. The current application deployment descriptors do not allow for including it in this response. Please consult the application log for details. Jebala te exeption!

Ni komentarjev: