23 september, 2010

Vpisan + Pakuj, Zakintos čeka

Kalimera!
Vsem skeptikom, nejevernežem in ostalim pripadnikom contragomijeve brigade sporočam, da se mi je ponovno, že petič, uspelo vpisati v naslednji letnik farmacije. Vprašanje je, kdaj se bom s tem ustavil ;)

Danes ob 18.40. odpotujem iz Izole in najverjetneje bo to moje zadnje snidenje z najlepšim mestom na svetu (Italjani bi rekli "non esageriamo") v tem mesecu. Dasiravno nisem 100% ali grem na boljše ali slabše, je potrebno priznati, da se prihodnjih 7-10 dni zelo veselim. Prva postojanka so Bertoki. Prelestna vasica v obronkih Kopra, ki... ki pravzaprav ni nič posebnega... Ima pa pizzerijo, bankomat in klasično zbirno mesto za nas študente. Iztočnica za svet, bi lahko rekli (ta pravi Kranjci bi rekli "Vse poti vodijo v Bertoke"). Tam me pobere kolega Srabotič, s katerim bom preživel prve ure tega dopusta, kasneje pa upam, da ga bom sploh še kaj videl.

ABSOLVENTSKI IZLET 2010 se urando pričenja čez dobrih 14 ur, ko imamo odhod izpred Atlantisa v ljubljanskem BTCJU. Jutri ob tej uri, bi tako morali že biti v Anconi, kjer naj bi se z ladjo odpravili proti Patrasu, od tam naprej pa z avtobusom do Kilinija in od tam s trajektom naprej proti Zakintosu (mesto Laganas, upam da imajo bankomat in pizzerijo!). Napovedano vreme ni obetajoče, zatorej sem v svoj kovček stisnil tudi obvezno vetrovko. Upam, da bo zadostovalo, sicer pa bomo karte igrali v notranjih prostorih! Knjige pa s seboj ne bom vzel, saj naj bi knjižnica bila na barki.
Če me vprašate kaj od izleta pričakujem, je odgovor zelo enostaven. Puščam se presenetiti. Slišal sem že mnogo mnenj, skupno pa so imeli to, da so se po absolventu pobirali še cel naslednji mesec (pri meni bo to oktober, op.a.).
Tako torej...bomo videli kako in kaj.
S seboj bom imel tudi internetni USB ključek (hvala Marin), tako da če bodo knjižnice - glede na to, da je vikend - slučajno zaprte, se vam morda javim iz kakšnega temu namenjenega terminala.

Sicer pa nasvidenje Slovenija, vidimo se oktobra, ko bom šel tudi na kakšen žur, da se malce aklimatiziram na normalno študentsko življenje!

Kalinihta, Gomi

Ni komentarjev: