20 november, 2011

Male šale s pesmico

Danes je 20.11.2011.. Dosti manj pompa, kot na dan 11.11.2011, in če dobro pomislim, ne vem točno zakaj je temu tako. Nikoli nisem bil numerolog. Če sem pošten, sem v bistvu na današnji datum postal pozoren ravno pred nekaj trenutki, ko mi je blog javil, kateri datum danes sploh je.

Če bodo šale nova rubrika še ne vem, mogoče kdaj...čeprav ni ne vem kaj od rubrike, šale so že na vsakem portalu. Če ni idej je pa kopiranje od drugih. Kaj pa te?!

-----
- Jože, zakaj si žalosten?
- Hotel sem utopiti svoje skrbi in težave.
- In?
- Tašča sploh ni hotela v vodo

Kako se kaže cigotu bez obe ruke?...POŠTENJAČINA!

Kaj je hujše od slona v trgovini s porcelanom? Jež v trgovini s kondomi.

Sjede dva slona kraj bazena i kaže jedan drugom: "Daj popij to, pa da krenemo!"

Ona: " Kako imaš dolge trpalnice!? "
On: " Dolge trpalnice imam zato, ker sem veliko jokal ko sem bil majhen. "
Ona: " Škoda, da nisi tudi dosti lulal! "

-----



Kmalu na blogu o tem, kako lahko mediji manipulirajo s tvojim privatnim življenjem oz. zakaj so paparazzi nesramni, tečni in nekulturni!

Lp, Gomi

Ni komentarjev: