08 november, 2011

A veš un feeling... ?

Lep pozdrav vsem skupaj.

Ker imam zadnje čase upravičene  težave z inspiracijo (Spet in ponovno. V bistvu če sem iskren se še iz časov erasmusa nikakor ne morem pobrati...) bom zaradi tega uvedel novo temo.

Na slednjo nisem ponosen, čeprav priznavam sam sebi, da sem jo želel uvesti že pred mnogo časa, ko ta stavek v naslovu še ni bil tako aktualen kot je danes. Ja, danes, ko ga uporablja že sleherni domačin v Ljubljani, ali kot mu nesramno pravimo ostali Slovenci, žabar. Pa tudi nekateri drugi očitno nismo izjeme, ne? Sicer proti Ljubljančanom nimam nič (da se razumemo, vsak Slovenec ima svoje trike), še posebej odkar poznam mojega kolega Jana Č. iz Rožne doline, s katerim ni nikoli dolgčas. Ma kaj dolgčas?! Vrhunsko je.
In tudi njemu na čast bom v neki meri uvedel tako izrazoslovje na blog....morda bo začel redno brat in bo za moj blog napisal tudi kakšno objavo, za kar sem ga nekajkrat že prosil in kar mi je malo manj kot nekajkrat tudi obljubil, da bo! Imam namreč občutek, da bi bil veliko boljši pisec bloga kot jaz, še posebej odkar sem prišel iz erasmusa.

A veš un feeling...? bo torej nova rubrika bloga. Po "konstituciji" spominja na Ali ste vedeli...?, ki sem jo pričel pisati v času erasmusa. In nikoli se ne ve, morda bo to začetek neke nove ere, v katerih bo blog pridobil na priljubljenosti. Še bolj kot v času erasmusa, ko res ni bil rekordno. :) In da bi blog (pa čeprav brez Janovih objav) začelo obiskovati celo več punc kot tistega od kolega Hajška iz oplotniškega Keblja. Kar je sicer utopija, ampak to ni moj prvi previsok cilj v zadnjem času.

Prvi "feelingi" že enkrat danes - A veš un feeling, ko ful ne želiš razočarati bralcev...? :)


Čeprav s tem komadom mogoče koga sem :)

Lp, Gomi

Ni komentarjev: