26 november, 2011

Zadnji teden - niente di che, anche se ieri...

Šest dni je minilo od moje zadnje (resne) objave, kar je skoraj v skladu s povprečnim časom med posameznimi objavami. Skoraj? Če smo natančejši... objavljam vsakih 3,093 dni. Ampak zakaj bi bili natančenjši? Saj je bilo s prvim stavkom čisto vse OK, in večini je itak vseeno, kolikokrat objavljam. Taki blog tako ali tako preberejo vsakih 30,948 dni :)

Dobro, kaj se je dogajalo? Nič takega, kot pravim v naslovu. V ponedeljek sem moral "delat" v Kopru, kjer smo z mentorico šli skozi določene skupine zdravil. Poučna zadeva in vedoželjni del mojih možganov (subjektivno ocenjeno) komaj čaka na naslednje tovrstno snidenje, ki bo prihodnji ponedeljek.
V Izoli naslednja dva dni ni bilo nič pretresljivega...dela polno, a vendar v sproščenem vzdušju. Sem pa uradno postal eden večjih sovražnikov Radia 1, ki ga med delom precej poslušamo. Vseskozi ista playlista in pretežno žalostni ljubezenski komadi (wannabe hiti) letošnjega poletja... skratka deejayev in voditeljev na tem radiu mojee uho ne prenese več in mislim, da ne bo več dolgo minilo, ko bom zahteval, da se zamenja radio postaja. Kolikor vem bi to bila moja prva zahteva odkar sem na praksi in če se bo izpolnila, bo morda tudi zadnja. Samo še opogumit se moram!!!

Kar se prakse tiče je vredno omeniti, da so me v centralo (Koper) klicali še za četrtek in petek. Z Živo sva morala v čajnici (droge kolikor hočeš :) ) sestaviti približno 350 darilnih paketov, ki jih bo v lekarni možno dobiti po dokaj ugodni ceni.
To je izgledalo nekako tako ....

Drugače imamo v Izoli na krožišču tradicionalno že postavljeno novoletno jelko. Za zdaj sem nehote in delno prisostvoval zgolj njeni postavitvi, tako da še čakam, da jo zagledam v vsej svoji luči oz. v vseh svojih lučkah. Ne bo kot v Ljubljani, to drži, a "četa mala, odabrana!", kot pravijo brati Hrvati. Še kuhano vino v centru in bo kmalu veseli december.


Kaj naj še rečem...da je javor na vrtu v jesenski burji pokazal svoje razkošje v živo-rdeče-rubinasti-supermega barvi.


...In seveda je potrebno še enkrat poudarit to, da je moj brat včeraj diplomiral na dentalni medicini. Doktor v hiši je vedno dobrodošel.

Lp, Gomi

Ni komentarjev: