15 november, 2011

Prvi blog iz novega telefona: samsung galaxy s2

No, da vidim, kako je blogati iz telefona. V bistvu me je to vedno zanimalo, torej kako se to naredi in tudi to narediti. A se mi zdi, da ne bo pretezko. Kot se spodobi in kot sem napovedal sem vceraj ze naredil prve testne posnetke. Objavljam tistega v objemu morja, kjer se sonce igra, kjer nas veter hladi in kjer srecni smo mi.
In jaz sem s posnetkom precej zadovoljen. S telefonom pa prav tako.
Kaj ki posnetka ne Znam objavit...;) vendarle ni tako lahko...no pac danes link iz youtube-a, kamor sem ga iz tu nalozil. Vsaj nekaj. ;p



Kaksna slika pa, ko bom kaj pametnega slikal :)

Zakljucni komentar: V glavnem... zaenkrat je bloganje iz Samsung Galaxija 2S precej težje in posledično dolgotrajnejše kot iz računalnika, s katerim sem si moral pomagat. Kar vsekakor ni nič obetavnega. Rad bi videl, da bi imel vse funkcije, ki jih mam na pcju tudi tam. Najbrž tudi so (nekje skrite). Moram jih najti.

Gomi

Ni komentarjev: