14 julij, 2007

Pivo (in cvetje)




Bolj pivo kot cvetje. Ampak res, cvetja skoraj ni bilo videti in saj ne, da sem bil pretirano razočaran, a sem se vseeno spraševal, če je pomen cvetja res enakovreden pomenu piva, v tem primeru laškega. Šanki na vsakem drugem koraku, dokaj zaželjeni a sem, kot tudi ostali prisotni glede na napovedi pričakoval več ljudi, rožic pa kar sem videl le za vzorec. Najprej sem se razgledoval po Laškem, saj sem v mesto prišel dokaj zgodaj (Šantej je imel godbo, vsaka mu čast, da me je pustil čakati:) ). V vročini sem si naročil mrzlo pivce za ne kaj preveč napete živce, se zasidral na mostu in opazoval ljudi, med katerimi sta izstopala košarkarja Bečirovič in Goljovič.
Vmes pa polno dogajanja, kot na vsaki procesiji sem tudi tukaj začuden srečal ljudi, ki sem jih po nekaj letih že skoraj pozabil in kot na vsaki procesiji sem tudi tukaj obudil precej spominov iz moje mladosti. Vrhunec srečanj je bilo srečanje s Kršem, ki mu želim, da je prišel domov živ in zdrav. Splošni vrhunec večera pa je bil vsekakorlunapark, kjer smo se borili z ringinšpili in ciljanji lončkov za velike nagrade. O tem koliko denarja smo za slednje porabili pa raje ne bi, koliko od tega ga ja končalo v Savinji pa še manj :P ). Gomi ne bi bil Gomi, če se ne bi spopadel tudi z avtomatom, pri katerem je cilj, da s "kleščami" pobereš nekaj od tistega, kar je noter. Sicer sem izgubil, a nisem bil daleč (proud).
Okoli 4.30 smo se počasi začeli vračati proti domu, ker se nam ni ljubilo več opazovati grdo pijanih ljudi, ki ležijo po tleh, nezavedajoč se, da sploh živijo......žal je alkohol še vedno preklet.
Ob 5.15 smo zajtrkovali, ob 6.00 pa sem odšel v svet sanj.

Nekaj slikic je tu....Za filmček boste morali počakati, ker bi blo potrebno nekaj zmontirat (cenzura itd., pa kaj vam bi govoril, saj veste...:) )

Pred koncem posebnje zahvale Šanteju in družini za gostoljubje, naslednje leto pridem verjetno spet.

Danes pa na Wit Matrix, cover band od Pink floydov, ki gostuje v Izoli (in prav nikjer drugje).
Bomo videli, če bom dobil kurjo polt pomeni, da so ok. Še poročam.

LP

Ni komentarjev: