19 julij, 2007

sve radim, samo da ne radim

Kljub temu, da je zadnjih 12 dni šlo zelo počasi skozi, je mimo že dobra četrtina počitnic. Bah...
No, saj ostajajo še dobri dve tretjini, v katerih se zna zgoditi še svega i svašta.
Včeraj sem se šel pogovarjat za delo v Cantante cafe (lokal v Jagodju) in jasno smo se vse dogovorili. Med čakanjem šefa Milija sem govoril z svojim bodočim (oz.zdaj že sedanjim) sodelavcem Malijem:

Gomi: Sem se prišel pogovarjat za delo
Mali: Aja? To ja, to rabimo zdej...poletje je pa smo samo trije...
Gomi: Ja ja, valda...
Mali: Si delal že v lokalu?
Gomi: Ne, ne še
Mali: Uff...pa dobro, sej ni panike, boš se že naučil. Smo meli že take, ki so prvič delali
Gomi: Ja, saj, po mojem ne bi smelo biti večjih problemov, razen mogoče prve dni...
Mali: Itak, koliko časa pa boš delal?
Gomi: Ma tam okoli enga mesca...
Mali: Uff, samo?...v enem mescu se boš komaj vse naučil.
Gomi: Ja, no... (že bil skeptičen glede dogovora)

No saj, šef je vil tudi faca tako da razen tega koliko bom dobil plačano smo se vse dogovorili:)
Ne bo večje panike. Danes in jutri imam po 3 ure uvajanja, v soboto pa bom kot kaže že glavni akter...to bo smeh.

Danes zjutraj sem imel napovedani in težko pričakovani derbi v plavanju s svojim očetom. Čeprav je veljal za favorita sem si sam popolnoma zaupal, sicer niti ne bi šel na mesto pokola...Uglavnem na razdalji približno 100m me je ugnal za en meter, kar je še posladilo njegovo sladko zmago...čeprav sam mislim, da imam še veliko rezerve se ne bom zgovarjal na slednje in javno priznavam poraz.

Danes zvečer pa ven s tamalo ki je prispela iz ne vem kje vse...;) :)

Pesem poletja: Roy Paci & Aretuska - Toda Joia Toda Beleza

Ni komentarjev: