02 julij, 2007

School's out

Ni druge. Izpiti so šli skozi presenetljivo dobro in ne morem si kaj, da ne izdam svojega ponosa nad sabo, ker narediti tri izpite v zadnjem tednu res ni bil mačji kašelj. Poleg tega, da sem se precej učil pa sem imel tudi veliko sreče. Kako je to izgledalo?

V torek, 26. prejšnjega meseca me je čakal ustni izpit iz fizike. Učenje je potekalo po standardu: Naučimo se 30 tem od petdesetih in upajmo na sokolje oči med vleko listkov. Pri prvih dveh je šlo po pričakovanju, pri elektromagnetizmu pa sem imel en sam cilj:izvleči šestko, če se jo da. In med vsemi listki, ki so bili noter je seveda nisem zagledal. Dvakrat sem zamešal in kot sonček se je zableščala in mi dala jasno vedeti: "Vzemi me!". UFFFF, Nisem dvakrat pomislil in že sem pisal povzetke...
No, končalo se je z zanesljivo in glede na znanje nezasluženo desetko, toda kam bi pa prišli brez sreče in iznajdljivosti?

Naslednji dan...sreda (glede na to da je bil prejšnji 26., je bil zdaj...ah pustimo..). Usti izpit iz matematike. V bistvu pisanje teorije. Kuverta nas je že čakala na svojem mestu v veliki fizikalni predavalnici in redki so bili junaki ki niso poškilili noter, kaj jih dobrega čaka. Sam nisem bil izjema in se zgrozil ob vprašanjih o parametrično podanih krivuljah in vsiljenem nihanju. Na srečo sem imel ob sebi gdč. Groharjevo, ki se ji še v javnosti zahvaljujem za plonk, na katerem sem imel prav slednje odgovorjeno in ni mi preostalo drugega kot Ctrl+C in Ctrl+V.
No, po "tolikšnem učenju" sem rabil nekaj sprostitve in zvečer nas je šlo cca. 10 Drug dealerjev v biljardnico na Viču, kjer sva s Šantejem uprizorila pravo simultanko in tako je Štajersko-Primorska naveza ugnala Koroško-Ljubljansko dvojico Počič-Zorc. Zaslužen burek v Olimpiji ni izostal.

Naslednji dan rezultati matematike: Gomi je dobil 6. Super, oceni pridobljeni na tako sladek način se jasno ne gleda v zobe.

V petek še zadnji preizkus v "sezoni" in počutil sem se dokaj solidno. FK ni bila lahka, a z nekaj prepisovanja in logike se je dalo priti do osemke, kar sem tudi storil.
To pomeni, da sem v drugem letniku. Waw.

Super.. :)

Ja nič, school's out for summer.
Alice cooper.





Be right back...Eurofest se je začel!!!!

Ni komentarjev: