09 julij, 2007

Zvezda (Skoraj)

Pričetki so vedno težki in tudi moj igralsko-filmski začetek je zelo zelo soliden. Mogoče me bo spregledal kakšen režiser in me vpoklical v Ocean's fourteen...Kakorkoli že, "zvezde Eurofesta" smo dajale izjave in med temi sem bil tudi jaz (otčigledno:)) ). :P Sicer nisem bil prvič na TV, a sem imel prvič konkretnejšo vlogo.

Na žalost mi je med snemanjem filmčka "crknila" baterija, za kar smo vsi prikrajšani za celoten filmček, ampak glavno je recimo ujeto:).



Zahvaljujem se vsem, posebej gre zahvala baterijam iz tehtnice, ki so moj fotoaparat priganjale naprej v najtežjih trenutkih... .

Bliža se GP!!!!! 11.7.2007 e' la data! Jutri je to že...super...danes pa grem proslavit s kolego Volkom njegovo uspešno opravljeno maturo. Bravo Luka!

Se slišimo...

2 komentarja:

Kors pravi ...

GOMI GOMI GOMI!!!!!

Anonimni pravi ...

:):):)