22 november, 2007

Misija Baterije

Ljubljana, 22.11.2007
Danes sem na faks odnesel fotoaparat in čisto po naključju je nastala naslednja zgodbica....
Pomislite...študent brez denarja (jaz) se odpravi kupiti baterije za svoj fotoaparat...Sledila je čista groteska
Vprašam prodajalca: "Baterije mate? Ene AA prosim...Pa te so ok?" Baterije sem namreč prvič videl, pa vendarle...
"Seveda! Ovo je Philiphs!"...
Pomislim sem:"Saj res, kako lahko dvomim v Philiphs...nenazadnje imam doma njihov videorekorder, DVD player, CD player...Skratka firma je na mestu!" In sem kupil, 2 eura... Na moje začudenje baterije v fotoaparatu niso delovale. Zato smo se na poti do Palačinke ustavili še v Mullerju, da sem lahko kupil tako željene baterije. Že tako sem zadnje dni bolj negativno nastrojen in dogodki, ki so se dogajali so v meni le dvignili raven adrenalina, kortikoidov, testosterona in aldehidov.
Hotel sem pravico in kolega Gartner me je na poti do nje vestno in zvesto spremljal!


Jasno, na koncu je prodajalka morala priznati, da je Philiphs eno veliko sra**e...

Zelo kmalu na blogu: Kaj počnejo študenti Farmacije med vajami Fikeja in FKja?!

Zsaj se pa grem malo učit, ker se nisem že od včeraj!

LP
Gomi-9

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Malo manj zapravljaj denar za alkohol, pa boš mel tudi 3 € za spodobne baterije!
Ave

Gomi pravi ...

kdo si pa ti???
podpis prosim

Anonimni pravi ...

Kira brezvezna galama :smajlikiseudaripočelu:

Anonimni pravi ...

V boj za pravice potrošnikov, čestitke za uspeh