09 november, 2007

Ni treba vedno galamit ;-)

Zadnji dnevi so bili zelo pestri.
Bom npr. opisal torek. Začel se je ob 00:00 s končano športno vzgojo v Rožni dolini. Prihod domov pol urce kasneje, spil sem liter in pol Harmony in eno pivo, medtem pa s svojo sošolko preko interneta govoril o raznih neumnostih. Dovolj nam je bilo ob 2.00.. Ob osmih je sledilo vstajanje, tuš na Bežigradu in faks na Viču. Do 12.00 sem bil tam, potem sem odšel skozi center proti gostilni Štorklja, kjer sva kosilala s punco. Ob 13.30 nazaj na Bežigrad nakupit bone, ob 14.30 pa ponovno na Vič (vaje). Ob 19.30 spet v center na Kebap in domov. Ogled rokometne (Kiel) in ob pavzi nogometne (Milan) tekme, tuš in odhod v študentske domove ob Ekonomski fakulteti. Tam srečanje s kolegi in okoli 24.00 spet v center (Companeros). Prihod v posteljo v sredo nekaj po štirih zjutraj.

Po svoje je prav lepo, ko nimaš časa niti razmišljat o tem, kaj bi delal, kam bi se dal. Obveznosti v Ljubljani me same nosijo povsod. Trole so zakon. Res so zakon. Še dobro da obstajajo. Za slabih 17 € se cel mesec brezkrbno vozim po prestolnici in si pojem pesmice...:)

Sicer pa bo skrbi vse več. Bliža se tudi prvi kolokvij in utrip učenja je med kolegi in posebej kolegicami še kako dobro čutiti...
(Waw....ravnokar toča po mojem strešnem oknu...super ambient za pisanje.)

...Naj nadaljujem! Kot sem bil že navajen so se moji že omenjeni sotrpini ponovno odločili, da si bodo izmišljevali in povzročali vročico v hladni ljubljanski klimi. Na eni strani vodstvo letnika, ki si na vse načine prizadeva, da bi bilo vse OK, pa nikakor ne more biti, saj kakorkoli pogledamo, skrbijo najbolj za svojo rit, je pa res, da se trudijo tudi za vse ostale "ritkice". Na drugi strani je t.i. (tako jo priložnostno sedaj poimenujem jaz) opozicija, ki prav tako skrbi bolj kot ne za svojo rit. A teh ritkic je več, imajo prav tako besedo kot vsi drugi, le da je mogoče manj glasna, nikakor pa ne manj vredna in spoštovanja vredna. Zanimivo je poslušati vse te komentarje, kritike in na drugi strani vesele besede ob določitvi datuma kolokvija. Jasno, enim je prav (v tem primeru prvim), drugim pa ne (opozicija). Saj vemo vsi kako to gre! Princip naj bi bil po mnenju opozicije napačen, saj se je vodstvo z asistentom zmenilo brez kakšrnegakoli posvetovanja z večino (posvetovali pa so se verjetno z ljudmi, zaradi katerih naj bi se burleska začela) in tu je prišlo do izrazito eksotermnega pojava, ki si ga sam stežka razlagam. Že res, da bi mogoče bilo bolje tako in tako ali pa tako, če ne celo onako....
Ampak, ljudem se da. Ni kej. Sam sem jim samo povedal, da je zelo zanimivo, da že pri prvem datumu v letu (ko ni okoli slednjega nič) ljudje "jokajo". Predsednik in predsednica (ali predstavnika letnika, če želite) sta "zaradi vseh pretočenih solza" že ponudila odstop (tipično, ne? ), kaj v tej burleski še sledi pa bomo vsi skupaj še izvedeli.



Ja, dovolj se je dogajalo ta teden v Ljubljani. Čez dve uri me pobere kolega Vadič (Milaništa tudi on) in gremo proti obali, kjer pištole in vrtnice zatrjujejo, da je trava zelena in lepe so punce...

LP

2 komentarja:

David pravi ...

Pozabil si se sam opredelit :D

Gomi pravi ...

seveda sem se opredelil...
trdim, da je vodstvo ravnalo narobe, ker je stvar izvedlo brez povpraševanja ostalih, in da opozicija brez potrebe zganja tako galamo... to je to