23 november, 2007

Saj delamo, ampak po naše

Ammmmmmmmmmmmmmmm... zanimivo je v laboratoriju! (Odlična otvoritev, Gomi!)
Najjače (in ne najboljše) je to, da je pri delanju neke zadeve tretjina časa res delo in zanimiva muka, dve tretjini pa se čaka in čaka in čaka...in vmes ni kaj za počet, kot se pogovarjat in se zafrkavat na tak in onak način. Odločil sem se, da nekaj vragolij kolegov in sebe posnamem in objavim. Žal (hvala bogu) nimam dobre kamere, saj bi tako po vsej verjetnosti posnel film in časa za vse drugo bi ostalo le malo.



Tisti, ki skozi nekaj pametuje (dostikrat neutemljeno) in ki ga je še več na filmčku kot mene je Klemen Gartner...miselni vodja naše skupine pri Fikeju in našega pulta pri FKju, ter moj sohecker pri štelanju Mozille prd P2 in moj bratski ropar pri baterijah. Že res da je Klemen in je krut, ampak Korasa je jači (in ne boljši).
Kmalu grem na obalo, kjer se bom končno lahko najedel dobre hrane, kajti za ta teden imam dovolj tega Ljubljanskega pomfrija in riža.
Se slišimo ragazze in ragazzi!!!!!

3 komentarji:

David pravi ...

Ma kurac ti nima kej bit! :)

Kaj bi mi brez Gomija...

Anonimni pravi ...

Ole, Ole

Hočm oskarja pa še miljonski honorar
:)


Fajn si tole zrithu mojstr

Anonimni pravi ...

mojstr statist=gartner;)