16 november, 2007

Prokleti alkohol again

Ahoj vsem skupaj. Danes (včeraj, ura je že skoraj 1.00 zjutraj) je bil povsem normalen študentski dan. Bili smo na faksu, dosti smo pili(sinonim za nekaj drugega) in uglavnem imeli se lepo kot največkrat. Nameraval sem se odpraviti spat, ko me na pcju preseneti sošolka in mi ponudi ogled preko njene kamere MSN-ja. "Sigurno ima kaj pomembnega" sem si mislil, nakar sem se hitro spomnil, da gre čez par ur v Bratislavo na strokovno farm. ekskurzijo (strokovno farmacevtsko žurko). Nisem se motil, z dvema kolegicama so se dobile pri njej in se odločile, da si bodo čas krajšale (tudi) z menoj. A sem to sankcioniral in jih poslal sem, na moj blog, ki jim bo od danes mogoče manj všeč...Pa vendarle...
Pri sebi sem imel fotoaparat in še dobro, da je bil tu, da je posnetek nastal, pa čeprav slabe kvalitete (stalnica pri gomiju). Med drugim sem trenutek izkoristil, da opravim dodatne raziskave na svoji raziskovalni nalogi o simptomih delovanja alkoholnih substanc na simpatični živčni sistem.



Morem pa sošolke pohvaliti za enkratno kolaboracijo...karkoli sem rekel so bile takoj pripravljene narediti. Pa naj še kdo reče, da alkohol ne vpliva na "lahkost" ljudi. Iz filmčka je razvidno, da še kako in ni čudno, da se po lokalih, kjer točijo alkohol pojavi največ One night stand ljubezenskih zgodbic. Zdaj je seveda tudi jasno, da so dekliški izgovori kot:"izkoristil me je" povsem neumestni.
No, dovolj za danes...Appendix raziskovanja je uspel in že razmišljam o vzporednem študiju psihologije. :)
LP

18 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Joj, divje ;).

Anonimni pravi ...

no to je že zanimivo :)

Anonimni pravi ...

Da se oglasijo še strokovnjaki z drugega področja, kajti vsako stran je vredno poslušat.

O tem da smo se zabavale in zabavale ni dvoma :)to potrjuje tudi filmčič. Hkratno pa smo se odločile, da je vredno analizirati stvar tudi z naše strani, po tem seveda ko si ti to storil- Gomi. In sicer preučujemo osebka 1- Tea Čamerja in osebka 2- Roka Gomezelja.

Osebek 1 - ANALIZA: Teo je CAR! Žurali smo ga skupaj preko spletne kamere in ni to izkoristil v nobene druge prikirte namene. Take rabimo! Gomi zgleduj se.

Osebek 2 - ANALIZA: Totalno zahrbtno delovanje osebka 2 nas niti tolko ne preseneča in šokira... glede na to da itak je sama ena šunjarija iz vseh strani. To nas tudi tolko ne moti, ker itak vsi že vejo da smo malo odštekane, to je samo še podpis. S tvojim dodanim komentarjem pa nismo zadovoljne, še posebej ne o lahkosti, ker to nikakor ni res in ostale tvoje balalajkice. Očitno se ne družiš z ljudmi ki ga tolko žurajo in počnejo vse kar jim pride na misel, da bi razumel naše veseljačenje. ALAH, BUREK, HUGO so fore ki smo jih nabrale skozi vse žure in vemo da drugi to ne razumejo, ampak mi jih zato nam pusti naše veselje. Po tem ko ti žensko lahkost stereotipiziraš na celotno populacijo - sicer ne vemo še iz česa tebi to, lahko tudi mi pridemo do zaključka, da moški ob 23.00 brez da bi bili pod vplivom alkohola, da bi se lahko izgovarjali s frazo "Prokleti alkohol", ravnajo načrtujoče zahrbtno. Pa ni samo to, ampak v igri je tudi ugled. Kaj ne Gomi, zdaj si pravi car! Gimme five!

Dajte no folk, žurajte ga tudi vi malo več, počnite kar vam pride na pamet, ker zdaj je čas, ko mamo 20 let, kdaj bomo če ne zdaj?????

Pa Gomi ob 23.00 v četrtek si ti pri peroralnih raztopniah, ki pridejo vpoštev šele drugi teden. Malo se nam smiliš.

POZDRAV IZ UPRAVE


Valentina, Petra in Sandra

Anonimni pravi ...

.... in zgodil se je dogodek v mestu Gogi.

Gomi pravi ...

Vsekakor je vsako stran vredno poslušat.
Z analizo osebka 1 se popolnoma strinjam, je pričakovana in sam tukaj nimam kaj dodati. Take rabimo...

Bolj pa me je zanimala analiza osebka številka 2. Naj analiziram vašo analizo:
- Delovanje ni bilo zahrbtno, lepo sem vam povedal, da vas snemam.
- Me ne veseli da vas morebitno zahrbtno delovanje nebi presenečalo, saj sem sam mnenja da sem zelo direkten in iskren fant.
- Da ste odštekane...zadeva je relativna. Meni ste všeč, kar je iz filmčka moč slišati in dejansko sem takega mnenja. Všeč mi je, da ste zajebantke in da se znate zabavat. Mežiki so stvar popestritve.

- Vsekakor ne žuram toliko kot ve in tudi ne počnem vse stvari, ki mi pridejo na pamet, saj v tem ne vidim nič pametnega.
- Alaha, Bureka in Hugota sem tudi sam sprejel kot fore, saj je tudi to iz fičmčka razvidno. Vam jih prepuščam vsak ima svoje. Nima nam kej bit!

- kar se tiče stereotipa na celotno populacijo...ne vem od kje si ti to razbrala. Zadeva je taka: dopuščam možnost, ki se mi OSEBNO zdi zelo verjetna. Od kje to meni? Nekaj sem ga tudi jaz prežural, ne skrbi.

- Nisem zdaj pravi car. No mogoče sem, ker sem že od prej, nikakor pa ne mislim, da me je ta post naredil bolj carja. Gimmie five tudi tebi!

Kot sem že reku...folk žurajte ga v mejah normale in počnite stvari, ki so smiselne. To počnite sedaj, ko imate 20 let.

Ob 23.00 sem jaz bil z vami na liniji in nikakor ne pri peroralnih raztopinah.
Če se ti smilim, ker ne premorem predala in moram imeti večino stvari na mizi...ok sprejmem.

Pozdrav upravi.

Valentina, Petra, Sandra
Btw...kako Sandra, če ona je bila takrat ob meni na predavanjih?


p.s.Veseli me, da se kdo tudi oglasi na komentarje in ne samo v živo ali preko msnja komentira zadeve.
Očitno treba na onak način sprovocirat zadevo.

Anonimni pravi ...

jaz se popolnoma strinjam z gomijem da so farmacevtke plehke kure!
glavazaokras.press

Gomi pravi ...

No no anonimnež...počasi...jaz tega nisem rekel, sploh pa to ne drži za te 3 punce. Bi pač povedal, da punce razumejo in sprejemajo samo svoje fore, ko pa kdo njih "nategne" jim pa ni nič prav...:)

Anonimni pravi ...

Najprej naj povem da znam brati med vrsticami in avtorja poznam ze nekaj let, tako da vem kaj si misli(mogoče še bolj kot on sam?!).
Pa se sporočilo za nadebudne farmacevtke wannabe partianimalke. Vaša teorija zarote se zruši že s prvo alinejo avtorjevega odgovora.
tako da moj .press kar velja, čeprav si je težko priznati, ampak nekega dne boste spregledale.
papa

Anonimni pravi ...

Ne bomo več nadaljevale, ker gre ta debata že v žalitev.

Anonimni pravi ...

sprejmite izziv in spustite se na moj nivo ;)

Anonimni pravi ...

In ti annonimnež wannabe...proč ker se te stvar ne tiče.

Anonimni pravi ...

Jaz nisem annonimnež ampak Anonymous!
Neposredno se me ne tiče, na jetra pa mi gre, kar je dovolj, da se pustim v bitkooooo

Anonimni pravi ...

Mi igramo na odprte karte, ti pa guljfaš. Ne stojiš za svojimi dejanji . Daj hoj v vrtec cucelj.

Anonimni pravi ...

Tako, tako! To mi je všeč! Da pokažete da živite!
Stojim za vsakim svojim dejanjem in besedami. Kakor pa za vas ne morem trditi, saj ste se same ujele na limanice-rok vam je rekel, da vas snema, vi pa ga obrozujete zahrbtnosti ker je snema. Taradada.
Kje je sedaj vaša pokončna drža? Ali se je vsaj malo upognila?

Anonimni pravi ...

Prokleti pizdun. Če bi stal za tem kar praviš ne bi bil anoninmen. To je najlažje... pisat vse po prek če ne poveš kdo si.

Ne gre se za to da nas je snemal, gre se zato da je stavr objavu s takim komentarjem.

Anonimni pravi ...

jaz ne poznam vas, vi ne poznate mene. Ali vam kaj spremeni če vam povem ime in priimek? Ali ste se ve predstavile z imenom in priimkom?
Niste. Meni imena kot so valentina, petra, sandra (mimogrede. Kakšna imena pa so to, hehe *tistismajlkisevaljapotlehodsmeha*) ne pomenijo prav dosti, tako da tudi vam moje ime ne pove nič več.
Poglej si še enkrat film in mogoče boš tokrat zasledila to lahkotnost o kateri je govoril Rok.

Anonimni pravi ...

Čao, Teo tu!

1.Prebral sem Gomijev komentar pod filmčkom in mogoče se je res bralo kot majhna žalitev za punce, vendar ga vsi dovolj poznamo, da vemo, da ni imel nobenih prikritih zahrbtnih namenov. Kot da bi rekel, da so punce imele zahrbten namen, ko so ga kliknile.

2.Punce poznam, so v istem rangu legendarnosti kot Gomi (na žalost jaz nisem) in jih imam enako rad kot njega (edina razlika je, da se z njimi nisem dal dol;).

3.Bed mi je, ko vidim, da se mi prijatelji/sošolci kregajo in si zabijajo kajle in dajejo udarce pod pasom. Why can't we all just get along?

4.Predlagam, da ga gremo lepo skupi zažurat, se napit do AMENA,ALAHA in HUGOTA ter na ta način raziskujemo učinke alkohola na simpatikus.

Mir! Grem pit.

Marko pravi ...

Js se pa strinjam in z gomijem in z dekleti.....
TEO JE CAR!