11 november, 2007

Zmage in porazi, taki posebni

Ja, tako je v življenju. Enkrat zmagaš, drugič zgubiš.

Danes sem igral z izolskimi mladinci v Ajdovščini proti tamkajšnjim vrstnikom. Kljub velikemu osebnemu naprezanju za dve novi osvojeni točki, mi to z ekipo ni uspelo in domov smo odšli dolgih nosov (če se lahko tako reče). Pa še rima se.
Med tekmo je imel najboljši domači igralec veliko pripomb čez mojo igro (čeprav po mojem ni blo švoh), mi večkrat rekel da sem član, frajer, lepotec, provociral, da ne znam držat žoge v roki in podobno. Seveda, karatker od luleka. Obnašal se je res kot pravi kmet (se vidi, da je doma s Cola). Ker sem v rokometu doživel svašta in približno 3x več kot on sem se mu samo z velikim užitkom smejal v obraz in se še naprej z lahkoto prebijal mimo njega (op.a.peljal sem ga "scat"), kar je sprejel z hudimi psovkami, katerih naslovnik sem bil sam. Slednje so večkrat prešle v nešportne udarce, ščipanja in ostalega. V bistvu sem jih kar dobro fasal. A verjemite mi, nisem mu ostal dolžan. Po pravici povedano je zaradi njega po malem nadrsala skoraj celotna njihova ekipa (ob meni in ostalih mojih se je v nadaljevanju pogosto iz neznanega vzroka zgrudil kakšen njihov igralec), kar sicer ni bilo pravično, je pa bilo še kako pošteno. Super. Do danes sem mislil, da sta si ta dva pridevnika na las podobna, pa si očitno nista, vsa po mojem mnenju ne.
Na koncu jo je skupil vratar. Pri izidu 34:30 (10 sekund do konca) sem tretjič na tekmi stopil na črto sedmih metrov (penal:>) in se odločil, da bom poizkusil z vso močjo vreči mimo vratarjeve glave, kot Lovgren, saj razumete:)) ("Če se bo skril bo gol, super...če se ne bo skril jo bo dobil točno na nos, kar tudi ni slabo, gol sedaj tako ali tako ne pomeni nič, razen statistike." Na statistiko se nikoli ne oziram preveč, tudi zato sem bolj kot stičišče vratnic ciljal področje okoli golmanove glave, ki se je v naslednjem trenutku dokaj močno zatresla, golman pa je za nekaj sekund obležal na tleh. Seveda sem se mu takoj šel opravičit, češ da tega nisem storil nalašč. Pa saj tudi nisem. Nisem želel, da se tako konča. Bolje bi bilo, da se od glave odbije v mrežo..:) Ne, saj ne :). Nenazadnje je bilo od žoge do njegove glave sedem metrov in bi golman to lahko preprečil na razne načine...pa vendarle se je odločil da mi ubrani in ni minilo sekunde, da se ni takoj po "obrambi" od zadaj slišalo par novih psovk kulturnih ajdovskih igralcev. Taki trenutki so zame res nekaj posebnega in čeprav sem storil zelo nešportno dejanje, sem, kljub temu da sem športnik in zelo fer (proti fer igralcem) igralec, doživel ekstremno zadoščenje.

Tekma je bila izgubljena, spoštovanje do samega sebe pa ostaja. Nikoli se nisem pustil namišljenim "zvezdam", ki to niti približno niso in se niti ne bom, pa čeprav bom treniral enkrat mesečno.

Danes je izgubilo tudi Celje Pivovarna Laško v Islandiji (Reykjavik) proti objektivno slabšemu nasprotniku in...tako pač je.

Živa zmaga so bli danes škampi in školjke v hotelu Marina. Častil je moj oče, ki je praznoval že 49. rojstni dan. VSE NAJBOLJŠE S STRANI BLOGA!

Izgubil je tudi Lojze Peterle. Hvala volilcem. Hajšek žal mi je. Pijača bo padla. Hvala tudi tebi.

Hvala tudi moji punci, ki mi je po dolgem času rekla, da me ima rada in...
Fjuff...
Današnji dan je bil res več kot samo nek občutek. In tudi več kot več občutkov.



Ljudje uživajte in ne se pustit za... :)

LP

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

hja,
če si dober ne moreš bit skromen ane? ;)

Anonimni pravi ...

Ojla!

Mislim, da se midva poznava. :D
Zanima pa me, če dovoliš, da te dodam med rokometne bloge na Zicer.

Če se strinjaš mi napiši mail na smrkolj.mojca@siol.net :D

Lep pozdrav na obalo!
m