14 januar, 2009

Ali ste vedeli?...#4

Ali ste vedeli,...

da je Saška Lendero noseča?

da je Globtour v izredno veliki finančni stiski?

da mi je danes odpadla mikrobiologija, ker ni delal računalnik v predavalnici?

da sem preveč kritičen do Italijanov?

da je v univerzitetnem mestu kip oz.spomenik ženske(pozabil ime) in če slednjemu pogledaš v "oči", ne boš nikoli diplomiral?

da mu še nisem, a me mika?

da profesor farmacevtske kemije ne verjame, da bi zmogel položiti izpit dva mesca pred koncem predavanj?

da sem včeraj dobil prvo premijo in "bon" za nakup tenisk?

da v Sloveniji pada sneg?

da je mimo mene ravnokar šla oseba, za katero ne vem al je moški al je ženska?

da Chuck Norris ve vse v tej rubriki?


Lp, Gomi

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Minerva ni nič takega. Jaz sem jo pogledal... je prav grda in ni čudno, če komu ni ratalo, ko jo je pogledal v, majhne brezizrazne oči... Še dobro, da so ji dali, ščit v levico, zlomljeno kopje v desnico in ščitnik za prsa...izgleda bolj prepričljivo.

Anonimni pravi ...

Raje je ne poglej v oci.
Kaj ves...
Cestitke za premijo in "bon".
Zacelo se je!

Anonimni pravi ...

počelo je, počelo!