08 januar, 2009

Besede, stavki, zgodbice, Platon

Lep pozdrav iz vlaka 2864 Trieste (Trst) – Venezia (Benetke). Ura je 13:13 in glede na to, da bom čez dobro uro že v Benetkah sem se odločil, da ne bom gledal filma, ampak bom kaj napisal. Vlak je dokaj hiter, zato bom dokaj hitro pisal :))

Ta blog je eden izmed tistih, ki se ga odločim pisati zaradi posebnih okoliščin, čeprav ob sebi nimam internetne povezave.
Ob meni na levi se trenutno dve ženski pogovarjata o horoskopu... poslušam jih sicer že ene 20 minut in si nasmešek porivam v normalno stanje. Odkar smo štartali obe filozofirata, sploh ta bjonda (ene 35 let) filozofira tej rdeči (ene 60 bi ji dal). Svašta. Bjonda je ravnokar rekla, da imajo vodnarji radi kulturo, umetnost..... uglavnem »vse tisto, kar je potrebno vedeti«. Pomislite!!! Komaj se zadržujem, da ji ne zabrusim, da sem sam vodnar, pa ne maram ne enega, ne drugega...posledično v bistvu nimam pojma o stvareh, ki jih je potrebno vedeti. Aha, splošna izobrazba se meri v poznavanju zgodovine, umetnosti, geografije.... zdaj bom čakal na cvetke in jih - kolikor se bo dalo - citiral....blog je dejansko »v živo«, zato se opravičujem za napake in raztrganost... Teza številka 1 (in edina): Italijani se zelo veliko pritožujejo.

- R: Vse kar je južneje od Firenc ne maram...10 s.....ampak Napoli je res zelo lep
- R: Italijani smo čudni, kamorkoli gremo nas morajo vsi takoj spoznati... (ma nemoj!?:))
- R: Ma kaj vidijo ljudje v tem New Yourku? Pa sami nebotičniki, kaj češ tam videt? Meni je bolj všeč San Francisco, Philadelphia....se mi zdijo bolj Evropski... (pa ženska, tam je Amerikaaa!!! Še en dokaz več, da se za Italijane svet konča na njihovi meji)
- R: Imam najraje Avstrijce, Nemce...uglavnem te severne narode (pa kake severne narode!?!?!? )
- B: Meni je zelo všeč kultura (mimogrede, že prej sem izvedel da je ona res vodnar....sprašujem se, zakaj nisem bjondo, če pa sem vodnar ... :))))
- R: Maldive??? Ma kaj bom delala tam? Maš samo palme in vodo... in še jaz se bojim vode..... Sonce ..več kot dva dni zapored mi škodi. Nimaš kaj delat... (Bog se usmili)
- B: pa imaš vsaj mir
- R: Raje grem v Mexico, mam lahko mir, arheologijo in tudi morje
- Gomi: : )))))))

Uglavnem prvi komentar blogerja :P : Začele so z geografijo Italije, nadaljujejo z geografijo sveta. Čakam svoj trenutek, ko bodo začele govoriti o kemiji. Od rdeče mož je stomatolog (državljan Sirije, poceni delovna sila verjetno), bjonda pa dela v neki zdravstveni agenciji.... ne razumem, zakaj ne govorita o čem bolj zanimivem ;)

Vrnile so se na Italijo:
B: Modena je velika? (pa kakšno je to vprašanje, kot da bi jaz vprašal Slovenca, če je veliko Krško. Če bi jaz bil Toporišič bi temu rekel mašilno vprašanje, čeprav baje ni neumnih vprašanj, so samo neumni odgovori. Zdaj sem v bistvu jaz izpadel glup, ampak bolje glup, kot iz aviona. Idemo dalje....)

Ne slišim jih najbolje, ker je neki začelo šumet ... aha samo pritisk v ušesih moram
izenačit...

R: Ne razumem teh umetnih nohtov, ki si jih delajo ženske.... saj se vidi, da niso naravni, pa kaj se gredo danes te punce? In to tudi tiste iz filmov in oddaj,...groza, meni ni všeč, lepo je videt naravne in lepo urejene nohte

B: Mah ja, to je neka nova francoska moda, sej je enostavno, prilepiš ta umeten noht gor na naravnega, namažeš z gelom in jih daš v pečko, da se vse združi.... jaz sem si jih grizla in mi ni bilo všeč, ampak zdaj si jih ne »jem« več in sem zadovoljna.

Gomi: mmmmm bla bla bla ke jajcaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

R: Ženska ima limite, v okviru katerih si lahko privošči stvari – depilacija.... ampak ne moreš delat vsega kar delajo danes...

B: Ja, ma konec koncev vse to zgolj stremi k večji čistoči

R ostala tiho

B: Sicer pa saj danes so take kreme, ki je vse več al manj zdravo.... (Končno, se bližamo kemiji! In celo se strinjam z bjondo)

R: Če si ženska ne more privoščiti mini krila, ker ima take pršute tako I___I, potem si ga naj ne privošči. Kako lahko sploh pomisli, da je seksi....

B: Jaz sem šla v Ljubljano za novo leto, sem zelo suha.... sem se oblekla premalo in že zaradi zdravja bom premislila kdaj se pomanjkljivo obleči (zdej jaz ne vem, valda ni šla z miničem v Ljubljano a?)

R: Ma ja sej... to je res glupo ...
Gomi : ma ja dej, res je glupo

R: Jaz nisem tipična Italjanska mama, ki živi samo za otroke

B: Ma vi imate otroke?? (ne nima jih, ona je samo tako rekla... ! )

R: Enega ja.... (khm...očitno res nihče ni dobro razumel, kaj je hotela povedat. Niti Rdeča sama :) )

Zdaj so začele govoriti o denarju in cenah v in izven Slovenije!!! Pa legende!!
One vedo vse!

No ja, tako to gre.... Neskončne debate... po mojem sta obe že davno doktorirali. Jaz jih bom še naprej poslušal, ker imam slušalke za muziko zgoraj v torbi, zato se mi jih ne da vzet. Na moji desni pa itak en fant na pcju posluša David Bowieja, tako da nek ritem je prisoten že »sam po sebi«.
Ampak kaj sem ravnokar poškilu? Še pomnite, ko sem govoril na blogu o mojih dogodivščinah pri igrici Srca? Moj vzdevek je Gomi, od tega kolega pa "Squalo", kar prevedeno v slovenščino pomeni Morski pes. "Ma Nemoj, da umirem od smiha". Bogi kolega, še edini pameten ki je ob meni, pa še tega dr**m :). Eh ljudje smo svinje, kaj češ. Pametne svinje.

Zdaj sem se že precej razpisal, ne uspem niti približno več slediti debati na desni (ta čas sem se presedel na nasprotni sedež, saj ni gužve).

Zaključek: Italijani se res veliko pritožujejo. In komaj čakajo, da se kdo pritožuje z njimi. Če je Italijan, ima to sploh poseben čar.
LP, Gomi

Ni komentarjev: