30 januar, 2009

Prelep dan za slabo voljo

Pozdravljeni.
Danes je bil zaradi marsičesa poseben dan, malce drugačen od ostalih. Že to da sem vstal ob osmih zjutraj je vse prej kot normalno, sicer pa se je zgodilo mnogo lepih in manj lepih podrobnosti, o katerih bi lahko napisal roman, a nimam volje.
Na hitro par alinejc:
- v Rimu nas sonček greje
- uspešno švercanje na avtobusu
- zajtrk z erasmusi
- kupil vstopnico za Lazio : Milan, tekma v nedeljo ob 20.45.
podrobnost iz blagajne: za mano za***an tip za znoret, me praša če sem v sektorju z gostujočimi navijači. Ker ni bil sam sem za sekundo boječe ostal tiho, nato pa se opogumil in pritrdil, da sem. "Kaj pa ti?" "Tudi tudi...." :) in takoj kolegi...

Pred kratkim sem na internetu odkril komad Gomi day. Sicer day nima veze in zame je kar Gomi! Ker pač Gomi potrebujem, day-a pač ne. Odločil sem se predstavit ta komad skupaj z novimi očali, ki sem jih pri črncih kupil za 3 € (prvotno mi je hotel prodat zlomljena in nezapakirana za 5, dobil sem pa nova, perfektna za 3). Nastal je odličen videospot, malce prizadet (tudi komad ni ravno blesteč), a kot pravim - stas je stas.

Zapisano 31.1. ob 13:00

Spot žal ne deluje, morda ga usposobim do kdaj drugič....
:((((((((((((((((((((((((((

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

totalen psiho, Charlie Spencer Chaplin & LSD NAENKRAT!?
lahko bi delal reklamo za pralni prašek- "Gomi- 3v1"! :D

Anonimni pravi ...

+ narcis, ni za pozabit! ;)

Gomi pravi ...

ma ni blo nič takega, navdušen sem bil ker obstaja tak komad...
gomi gomi gomi

Narcisse je dosti boljši kot jaz.

Lp