10 januar, 2009

Vse najboljše, Luka

Moj brat praznuje danes svoj 24.rojstni dan. Blog mu želi predvsem obilo sreče in zdravja, ter da bi imel rad svojega brata -itak! ;)


...zato, ker se še dobro spomnim, kako sva jo pela v duetu na tetini poroki pred dobrimi desetimi leti .... če dobim kdaj posnetek bom dal gor ;)

Prevod kot zanimivost :P
Ista zgodba, isto mesto, isti bar
isti ljudje, ki nekaj kupijo in gredo,
ne vem kaj delam tu,
grem na zrak in vidim luči od avta,
ki me sprašujejo koga iščemo mi.

Leta zlata velikega Reala
Leta Happy daysa in Ralph Malpha
Leta vseh neskončnih družb
Leta z motorjem vedno v dveh.
Leta od "Kako so lepi filmi bili"
Leta od Roy Rogersa kot jeans
Leta od "Karkoli počneš"
Leta od "Brez panike, tukaj smo mi"

Ista zgodba, isto mesto, isti bar
en par mojih let, ki ga poznam...
"kako je" pozdravijo,
potem pa jaz vidim zvestobo na prstih obeh
in se zavem
kakšen svinjski sodnik bi lahko bil
kakšno leto nazaj.

Leta zlata velikega Reala
Leta Happy daysa in Ralph Malpha
Leta vseh neskončnih družb
Leta z motorjem vedno v dveh.
Leta od "Kako so lepi filmi bili"
Leta od Roy Rogersa kot jeans
Leta od "Karkoli počneš"
Leta od "Brez panike, tukaj smo mi"

Ista zgodba, isto mesto, isti bar
kmalu bodo zaprli, nato pa bom šel domov.
Le ona je pred mano, le kaj želi?
"Čas gre naprej za vse, to veš?
Nihče nazaj ga ne bo pripeljal,
niti mi."

Leta zlata velikega Reala
Leta Happy daysa in Ralph Malpha
Leta vseh neskončnih družb
Leta z motorjem vedno v dveh.
Leta od "Kako so lepi filmi bili"
Leta od Roy Rogersa kot jeans
Leta od "Karkoli počneš"
Leta od "Brez panike, tukaj smo mi"

LP, Gomi JUNIOR

1 komentar: