21 januar, 2009

Nisam ti baš rođen za to....

Poizkusil bom karseda dobro in jedrnato opisati, kakšne so razlike med italijanskim in slovenskim univerzitetnim sistemom (vem da se ne reče tako ampak boli me gioko), seveda vse v okviru fakultete za farmacijo.

Italijanski sistem: delaš izpite kakor ti zapaše, in sicer kadarkoli po končanem letniku, pogojev praktično ni, razen npr:
- Anorganska kemija za delati organsko kemijo
- Fizika in Anatomija za delati fiziologijo
- Tehnologija I za delati Tehnologijo II
- Farmacevtska kemija I za delati II, II za III
ipd....,

je pa jasno, da se tu letnikov ne pada, kot radi rečemo pri nas. Tu enostavno delaš kolikor in kakor ti zapaše (razen "pogojev") in končaš v najprej petih letih. Teoretično lahko farmacijo končaš v enem letu, če si prej štiri leta zgolj vpisan in ne položiš nobenega izpita. Sicer se verjetno ni našel še nihče, ki bi naredil 40 izpitov v enem letu, ampak ponavljam, teoretično bi se dalo. Vaje so na sporedu dokaj redko, vsake toliko se profesorji spomnijo in razdelijo list s tremi datumi po predavalnici, sam pa se napišeš kamor želiš in zadevo opraviš. Na easy.

Slovenija? Hehehehehehehe
Hahahahahaha. Ma ne sprašuj! :)
Pogoji so jasni. Opravljene vse vaje in vsi izpiti tekočega letnika. Enkrat v petih letih lahko greš lahko pogojno naprej, kar pomeni, da ti enega izpita izmed planiranih ni uspelo opraviti, vaje so še vedno obvezne. Če ne uspeš pri dveh izpitih ( morda pri enih vajah), se lahko slikaš in prosiš profesorje višjega letnika, če lahko morda delaš kakšen izpit iz letnika, v katerem bi bil če bi vse redno opravil.

In do katerega problema prihaja?
Italijanskim kolegom in kolegicam včasih povem, da imam sedem izpitov in da morem naredit vse letos. Čudno me pogledajo in mi svetujejo, da naj ostanem vsaj do novembra, saj mi sicer ne bo uspelo. Čudno jih pogledam nazaj in povem, da če ne nardim do junija vsega, da že vem, kje se bom obesil (dobro, tega nisem rekel, tudi mislim ne tako ampak....malo romantike nikoli ne škodi ;) ). Še bolj čudno me pogledajo in mi povejo, da je to nemogoče.
Torej, ali so izpiti tako težki, ali pa so oni tako zabiti. To drugo vem da drži, slasti prvega pa še nisem okusil, zato za zdaj še ne bom komentiral, čeprav se bojim, da je resnica vseeno nekje vmes (še vedno bolj proti drugemu seveda hehe). Dejstvo je, da si tu domači kolegi za vsak izpit vzamejo najmanj mesec dni in ga potem, če ne v prvo .... pa v tretje opravijo. Mene matematika v tem primeru nima rada in mi pravi, da če si vzamem SEDAJ en mesec za vsakega, pod pogojem da naredim vse v prvo... khja, potem bom do septembra uspel in prišel domov zelo, zelo vesel in... zmatran. Moram pa narediti vse, saj zame žal velja sistem slovenske fakultete za farmacijo.

Zato sem v zadnjem času precej nervozen, izpite mi po prošnjah dovolijo delati prej, kar mi nato čez dva dni ponovno prepovedo, češ da so predavanja čez celo leto.... ja pa ja....jaz mam junija za it domov, kaj vam ni jasno!?

Trenutni plan:
17.02. Biokemija
04.03. Kemija naravnih organskih substanc
20.4. Fiziologija
XX.06: Tehnologija II, Higiena, Farmacevtska kemija, Mikrobiologija
01.07. Simonov zaliv, pivička in lahko noč

No ja....če bo tako, niti ne bo tako slabo. Upam, da mi ne bo še kdo prepovedal. Lahko noč*

Gomi

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Ma kaj je to zate, ****** ***!
Pogumno naprej, jaz se s tabo, sem tvoj ;) .

Anonimni pravi ...

Ma dej pokazi tem Taljancem kako se delajo izpiti pri ta pametnih.

Ana @ Ana na S pravi ...

Sam res Gomi! Naredi vse do junija da bojo še leta in leta govorili o tebi kot o slovenskem biseru ;)