22 oktober, 2008

Ali ste vedeli?

Ali ste vedeli,...

da je 22. oktober?

da še vedno ne živim v svoji sobi, temveč v hotelu z eno zvezdico?

da sem danes prišel na faks, kjer so mi odpadla tako predavanja...

....kot kosilo, zaradi zaprte menze?

da me v univerzitetnem naselju veliko ljudi sprašuje po določenih lokacijah in da sem skoraj vsem znal odgovoriti pravilno, kot da sem tu že celo večnost?

da bo Rosanni prišlo to noč?

da se v Rimu praktično nihče ne vozi s kolesom?

da je Juventus zmagal proti Real Madridu z 2:1, čeprav je imel žogo v svojih nogah (posest žoge) zgolj 30,3%?

da bo David Beckham po dokaj zanesljivih virih še v tej sezoni zaigral za AC Milan?

da igra Rock'n'roll cela Jugoslavija?

da če si, še ne pomeni da misliš?

da si želim kupiti skuter po ekonomski različici - čimveč za čimmanj?


Fora tokratnega Ali ste vedeli?: Je tudi vam uspelo, da vas je najprej zapustila vaša punca in šele nato vaša bivša?!....bravo, čestitke! :)))

LP Gomi

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Ejla,lepo pozdravi Rossano, pa tvojo bivšo in še tisto pred njo.

Blaž pravi ...

Pa kak nisi vedo, da je danes dan zmage Scipio Africanus-a nad Hanibalom v bitki pri Zumi leta 202 pred našim štetjem. Seveda, da ni bilo predavanj. Tisti, ki pa tega ne ve, pa tudi kosila ne dobi. Tak je pač v Italiji.

Anonimni pravi ...

Boljše hotel z eno zvezdico kot z nič :).

Kaj praviš da je Maja zbežala z enim izmed ljubimcev?

Gomi pravi ...

Eh Rossane osebno ne poznam, žal :P

blaz.... ma sej se mi je zdelo, samo vseeno nisem pričakoval take stavke zbog tega.

Marin....drži!!!
Ti ne vem s kom je zbežala, nisem je videl že neki časa.