20 oktober, 2008

Trik vedno obstaja, le najti ga je treba, ali Kako sem prvič jedel ob polno zasedeni mizi

Lepe pozdrave iz univerzitetnega naselja.
Danes se je prvič zgodilo, da so mi družbo pri kosilu delale kar tri osebe, in to vse predstavnice ženskega spola. Jabadabadu! :)
V bistvu nisem tako vesel zaradi omenjenega, temveč ker sem našel trik, kako privabiti družbo. Pa ni bilo pretirano težko. Ko sem sam prihajal v menzo sem vedno gledal, kje na mizi stoji polna "broka" vode. Tako sem bil siguren, da je bo dovolj tudi zame, in da je en bo potrebno vmes napolniti. Prisedel sem in broka je bila ob koncu kosila seveda prazna. Tako smo osli za seboj vedno zapustili nič (dobesedno) in vode za naše naslednike seveda ni bilo.
Danes sem po opisanem postopku iskal pravo žrtev, a je nisem našel. Našel pa sem mizo, kjer je bila punca s prazno "broko". Pristopil sem in v sebi preklinjajoč jo, sem pobral broko in jo odšel napolniti. Ko sem prišel nazaj, smo bili seveda najbolj zaželjena miza. Polna broka in še dve prosti mesti! Hitro sta se našli dve z mojo mentaliteto in prisedle, saj so vedele, da broke vmes ne bo potrebno napolniti.
In tako je Gomi prvič jedel ob polno zasedeni mizi.

p.s. posebne zahvale prijatelju Medaku, ki me je poučil, da brez muje se še čevelj ne obuje
zdaj pa eno za nas....
3...4... Sergiooooo

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Oooo, hvala Rok, hvala. Čeprav se ne spomnem, da bi kaj podobnega rekel.

Gomi pravi ...

Si rekel si, bogdan:)

takrat ko sem se mogu učit organsko in se mi ni dalo!