01 oktober, 2008

Waking up, when september ends 1

Lokacija pisanja: Hotel dello sport, Roma ( Hotel športa, Rim ), kjer NI WIRELESSA, zaradi česar bom ta blog najbrž objavil šele jutri, prvega vinotoka 2008.
Čas pisanja: 30.09.2008, 18.10.
Stanje, v katerem pišem: Utrujen, boli me glava, prehlajen za znoret po sobotni periferni vazodilataciji, v iskanju svojega jaz-a.

Uvod: Pozdravljeni, spoštovane tovarišice, cenjeni tovariši. Pa tudi tisti mlajši in starejši, ki to po ne vem kakšnem naključju berete.

Jedro 1.del: Odkar sem se zadnjič »za prav« javil, je minilo že precej dni. V bistvu sem bil skozi težko pričakovane počitnice precej zaposlen, v smislu tega, da ne pomnim, kdaj mi je bilo tako malo dolgčas. Zgodilo se je »svega i svašta«, skoraj preveč za tako kratek čas, preveč za vse opisat v blogu. Od nekdaj rad pišem obnove, zato ne vidim razloga, zakaj je ne bi spet.
No, skratka, zadnjič sem se javil 16.septembra, 3 dni prej pred težko pričakovanim dopustom na Lefkasu. Moja tamala je opravila z vsemi izpiti in kot prava uspešna študenta sva se odpravila »v neznano«. To neznano, se je na koncu izkazalo za povsem lep grški otoček, poln čudovitih plaž in manj čudovitih Grkinj (ja no, Grkov tudi seveda, pa kaj mislite da sem?). Izkazal se je tudi po odlični hrani, prijazni postrežbi. Žal pa sta črni točki dopusta dve. Do amena nabite cene (2 ražnjiča in 20 kosov pomfrija – beri Souvlaki je stalo v povprečju nekje 9 €). In pa slabo vreme. Ja, po informacijah domačinov smo naleteli na najslabši teden daleč spredaj in daleč zadaj. No vseeno smo izkoristli vse, kar se je izkoristit dalo (skoraj, ajde;) ) in prišli domov polni (skoraj, ajde;) ) novih doživetij.
Jedro 2.del: No po tistem je doma sledilo iskanje informacij o Rimu, ki jih je itak toliko za zbrat kolikor je Rim velik (kar pomeni ful). Pa nisem pretiraval. 3 dni pred današnjim (sobota zvečer) smo v RD Izola ( Rokometno društvo Izola, za nepoznavalce/ke) zibali, saj je rodila punca našega kapetana Stipeta. David in Melisa, čestitke tudi s strani bloga. Stvar smo v bistvu malo zapili, zato sem zjutraj ignoriral 3 klice in SMS s strani predsednice rimskega rokometnega kluba. Sem jo pa poklical takoj po formuli (Ferrari ajejjjjj:///) okoli 16.00 in jo vprašal, za kaj se je šlo. Povedala mi je, da me morajo ponovno videti (preveriti mojo formo). Sicer ne vem točno zakaj je to potrebno, ko pa sem se pokazal (in po njihovih besedah tudi izkazal) v mesecu juniju. Ne dragi Italijani, niso se mi še strgale križne, čeprav mislim, da glede na pripravljenost nisem daleč od tega. No glavni razlog naj bi bil menjava trenerja in ta mora očitno preveriti, če spadam v koncept njihove, nam Slovencem precej čudne igre. Danes je torek, jaz pa sem že tu. Prišel sem dan prej in to z letalom, da ne bi bil utrujen saj je to zadnje, kar si želijo v klubu. Pomislite, kako so dobri do mene. In ja, verjeli ali ne - 3 dni bom prespal pri soigralcu, danes pa bom sanjal v nekem hotelu tu zraven njihove dvorane. Počutim se kot profesionalec. Počutim. Po prihodu me je pričakal njihov tehnični vodja in me s sivo Nissan primero (waw:>) pripeljal do hotela. Vse zrihtano, vse plačano! Ta hotel ima tudi zajtrk, samo kdo se bo zbujal?! Jaz verjetno ja, saj danes niti ne vem kaj bom jedel »za večerjo«. Že tako sem praktično brez pravega zajtrka in kosila. Nič, ko napišem blog grem pogledat če je še odprta paninoteka, ki jo je moje oko uzrlo pred nekaj minutami, ko sem še hodil proti sobi. Uglavnem hotel je kar je, ampak podpišem takoj za bit tu celo leto. A kaj ko nisem profesionalec. Kaj ko ni šoldov...kaj ko...:)

Jedro 3.del: Aja plani za jutri (danes, jemljite kot želite):....zjutraj torej zajtrk, potem pa z glavo na zabavo v center. Zabaval bom seveda samega sebe. Kot prvo moram najt bodisi postajo za vlak, bodisi postajo za bus, ki naj bi bile nekje tu zraven, Bog ve kje...
No potem v centru morem obiskat WIND, kar bi bilo podobno kot Italijanski Debitel...Tam s moram zrihtat Italijansko kartico za GSM ker s to svojo slovensko bom hitro propadel. Pravijo, da so dokaj poceni, bomo videli.
Po kosilu moram poklicati eno gospodično, s katero naj bi šla pogledat 1-2 sobi v katerih naj bi živel med letom. Bit če ludo ej, da se ne bom zmenil čisto nič vem že sedaj. Potem nazaj v hotel (ali h kolegu, bomo vidli kako se bomo zmenli) in počasi na trening, ki se mi začne ob 20.00 in traja dokler bo g.trenerju zapasalo. Bomo videli kaj bo iz tega. Tip je baje zelo ošter, ampak nema zime za eskime.

Zaključek:
Tako, to bi bilo to, kaj sem dejansko počel danes zvečer in 1.oktobra, pa zveste ko dobim linijo.

Iz Rima, za www.gomi-9.blogspot.com in za www.gomijevdramskitrikotnikkigani.si


Gomi

Ni komentarjev: