02 oktober, 2008

Cetrtic iz Rima

A ragazzi!!!

Nogeee boliijooo!!!!

Spet sem za znoret utrujen od celega dneva hoje...toda danes sem si uredil precej stvari **1, se vedno pa ostajam brezdomec. Kljub mnogim oglasom za stanovanja nisem uspel najti nic konkretnega. Vprasanje kaj bo z mano. Jutri imam se zadnji dan, ki pa ne vem kako ga bom izkoristu. Odlocil sem se, da se bom s profesorji sestal enkrat po 20.10., ceprav bi se najbrz moral ze prej, toda prej ne vem niti ce bom tu, jutri pa bom vseeno raje porabil za iskanje stanovanja, saj v soboto ze letim nazaj v Slovenijo. Za prvi shock bodo ti stirje dnevi povsem dovolj. Zdaj cakam kolega, ki ga trenutno ni doma, jaz pa poslusam njegove starse, ki debatirajo o tem, ali so boljse cokoladne ali sadne torte. Res zanimivo, razmisljam ce bi pustil ta blog in se jima pridruzil....
Ehh, pa kaj vam bom govoril, saj razumete.

**1
Registriral kot Erasmus student in dobil Erasmus studentsko kartico
Sestal s profesorjem, s katerim sva na Univerzo v Ljubljani poslala potrdilo o prihodu na tukajsnjo.
Spoznal obe tutorki in priblizno 10 erasmus studentov/studentk ... ajde, ce sem posten je bilo vec studentk.:)
Dobil A.D.I.S.U kartico, s katero bom lahko jedel kosila v univerzitetni menzi za dva eura. Odlicno, koncno dober razlog za hodit na predavanja.
Kupil sem si SIM kartico Italjanskega operaterja WIND, tako da od jutri naprej bom klical za "malo" manj. Sicer se mi zdi, da sem vzel narobe paket, ampak to bo se cas za resit kdaj drugic:)
No... ne vem, verjetno sem naredil se kaj, toda... trenutno se ne spomnim, me prevec noge bolijo.
Odhajam trenirat.

LP, Gomi

1 komentar:

medak pravi ...

Moreš napisat še zaključni post, da vidimo kako si se odrezal!