19 oktober, 2008

Nisem več Gomi?

Hej hoj. Tu v Rimu me kličejo vsi Rok. Nihče mi ne reče Gomi, čeprav sem jim lepo povedal, da naj me poskušajo klicati Gomi. Pa jim ne gre. Po osnovni, srednji šoli in fakulteti doživljam svet popolnoma drugače. Ljudje me kličejo Rok. ????:) Sicer pa nimam nekih težav z obračanjem, ko slišim to ime, saj se ga tukaj sliši tako zelo zelo redko, da v bistvu ne more bit nihče drug kot jaz. No ja, saj od nekaterih ljudi tudi želim, da me kličejo Rok in ne Gomi. Zdaj pa mam!!! Nihče več me ne kliče Gomi. Nisem več Gomi?

LP, zdaj bom menjal hostel, kjer ne bom imel interneta. Upam da se kmalu slišimo.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Vprašaj, če te lahko kličejo Rocco :)

Gomi pravi ...

Rocco...appunto... samo to bi bla žaljivka za nekoga drugega :))

Unknown pravi ...

hehe...povej jim za tega slavnega rocca gomezellija iz slo...pa te bojo takoj tak klical:) LP iz meglene lj