04 oktober, 2008

Back to Slovenia

Back to Slovenia.
Pišem vam od doma, rahlo slabe (zaskrbljen) volje, saj v Rimu še vedno nisem našel sobe, kjer bom preživljal svoje proste ure med letom. Včeraj je moja utrujenost dosegla vrhunec. Sobo sem iskal vse od 9.30., opravil več kot 30 telefonskih klicev a brez uspeha. Velika večina (95 %) oglasov je vrste: "Samo za punce", ostali pa so bodisi že oddani, bodisi ne sprejemajo erasmus študentov ker niso resni, bodisi ker bodo ostali samo za eno leto ipd itd idr.... Skratka najel sem nekaj poznanstev in upam, da mi bodo ljudje pomagali. Kako že pravijo-prijatelja spoznaš v nesreči!

Zjutraj sem sklenil, da bom med raznimi klici vseeno poizvedoval po koristnih informacijah iz faksa in med drugim sem spoznal že dva svoja profesorja (en je v bistvu ona;). Ostale bom v prvem tednu, ki se začne 13.oktobra in zdaj je verjetno ze jasno, da bom v nedeljo potoval z vlakom. Malo zaradi tega, ker nimam denarja za letalo, malo pa tudi zaradi tega, ker sem se danes skoraj pokakal, ko je letalo čudno zahrumelo v zraku...da ne govorim o neprijetnih občutkih, ko zgleda da boš zdaj zdaj padel po vzletu. Ne vem zakaj me je zdej to prijelo, morda zato ker sem v zadnjih 3 mesecih letel večkrat kot v celem življenju poprej (5:6) in tega nisem navajen. Upam, da me bo minilo, nenazadnje je letalo najvarnejše prevozno sredstvo.

Po celem dnevu zgubljanja po večnem mestu je sledila prijateljska tekma, big match Virtus Roma : ASD Roma pallamano. Ker še ne veste, jaz igram v tej drugi. No, ne veste tudi, da je http://www.romapallamano.com njihova spletna stran, na kateri bodo kmalu tudi slike na katerih sem jaz. Igral sem namreč brez predaha in skoraj umrl. Mislim, da sem se kar solidno izkazal čeprav s svojo predstavo v obrambi nisem zadovoljen. Res je tudi, da še nisem navajen na italijanski način igranja, a rokomet je še vedno rokomet in še daleč sem od prave forme. Statistike in rezultata ni nihče pisal, sam bi pa od oka rekel, da smo v 60+20 odigranih minutah mi zmagali 40:34. Spat sem šel ob 00.30, vstal pa že ob 5.45, se z vlakom odpeljal na letališče, od koder sem ob 8.55 poletel v Trst.

Zdaj sem doma (logično, glede na to, da v Rimu nimam stanovanja:)), a ni isto kot pred enim tednom. Zdaj približno vem, kako se Rimu streže. Mimogrede, pozabljam. Tretji dan sem se v mesto odpravil brez mestnega zemljevida, pa ne za to, ker bi jo pozabil....
....temveč ker je nisem imel kam dati (torbe nisem vzel, saj je le upočasnjevala moj neosvajalski pohod). Kakorkoli - nisem je pogrešal, kar pomeni, da sem v prvih dveh dneh precej spoznal.

p.s Moja DRUGA TELEFONSKA ŠTEVILKA JE 0039 327 54 39 661 in ko sem v Italiji, sem dosegljiv le nanjo!





Lp, Gomi

3 komentarji:

Unknown pravi ...

no, zdaj ko si back pa mal razmisli kdaj bo poslovilna žurka:P si obljubu, ne pozabit!

medak pravi ...

Torej so te sprejeli medse al ne? :)

medak pravi ...

Ups, so te ja :), no kdaj bo žurka? :)