29 oktober, 2008

Uspelo mi je, osvojil sem srca!

"Končno!", bi lahko rekel!

V dneh, ko v Rimu potekajo protesti in stavka velike večine zaposlenih na univerzi, si taki patroni kot jaz, ki še niso spoznali večine ponudbe večnega mesta, kratijo čas tudi z osvajanjem src, tako ženskih kot moških (ne, nisem bi).
Sam sem po nešteto porazih (nekaterih tudi zelo bolečih), dokazal, da se vztrajnost izplača in premagal trdoživost Pauline, Bena in Michele. Kot lahko vidite sem predvsem odlično začel, moji odlični taktiki pa se tudi kasneje nihče ni moral upreti in ni jim preostalo drugega, kot priznati poraz.

Priznati moram, da kot pri skoraj vseh stvareh, moraš tudi tu imet pojem in dobiti karseda dosti izkušenj preden postaneš največji "jebač". Jaz sem to postal in sem zaradi tega zelo ponosen in vesel!



LP, Gomi

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Ti bom ju3 pokazal eno sliko, da boš vidu kolko se maš še za naučit :)

Unknown pravi ...

ma kaj tolko filozofiraš???


www.carbonpoker.com